繼早前一家人生日飯齊齊肚疴後, 又再出擊日本放題..... (歴史係無教育意義的)

 

 

 

 

有朋友話最好食少D 日本野... 始終日本魚類真係唔多唔少有污染的, 我都同意的

 

事關朋友仔生日... 我就推介去食中式/ 鐵板.. 不過友人就話想食日本放題.... ORZ, 無法呢, 主角話事.. 一次半次OK 啦

 

這位朋友仔,識左好年,嘻嘻,我仲好記得初識無幾耐, 不夠一年, 就主動話請食生日飯 ,果時朋友仲話不用呢,始終當時一般熟,不過最好死 "Nur" 下都有食,自始每年都有一起慶祝, 人與人之間都係相對, 只要用心對待, 友誼慢慢建立起.

 

其間都有兩次鬧大交, 需知道鬧大交多不會發生係一般朋友, 越重視往往鬧得最金..... 無關痛癢可慳番淡氣, 幸好無捐友情, 始終長時間的友情係不易的, 若果因一時之氣已毀掉就不好啦

 

講番今餐..... 荃灣漁屋放題, 2010年 第一次吃, 當時覺得超正啊 ,不過往後幾次質素不停下降 (食物差左, 漏單多左, 仲要好快 LAST ORDER)

 

不過朋友話近來都OK,又多人BOOK, WALKIN 好少有位, 咁即係好野 LA

 

 

荃新天地果間裝修緊, 今次去如心... 準時到步...

 

朋友推介羊架, 燶左少少,不過軟熟,味不錯

 

三文魚腩係送的

 

壽司不錯, OK 之上

 

帶子正

 

炸帶子 無食到, 因為已給友人消滅左,不過COMMENT 係唔得



 

呢個叫小女子 (古怪的名,但MENU 推介).... 但中伏了..... 味道唔太得

 

 

又叫

 

清酒煮蜆 不錯

 

刺身無乜味, 一般放題質素 

 

又來多次

 


呢個蛋不錯 GA


 

雞泡魚干, 可以

 

天婦羅 OK, 但無 LA LA 送多幾隻炸蛟子....想快D KO我地 

 

其間不時漏單  2HR 放題, 40MIN前就 LAST ORDER。。。。 有無搞錯。。。

 

呢個不錯的 

 

 

這個 都OK

 



 

最後一次羊架太減LA



 

最好有雪糕同豆腐花

 

整體尚可,但慣性漏單, 仲要好快 LAST ORDER,以$175 一位來說,我就唔會再來啦, 好彩係不似早前真味 吃左肚瀉








 2010年初試 ,130一位,無得頂,我俾90分, 今次最多60

 


SLIDESHOW 2010 影的

 

 

 

 

埋泥揀 
埋泥睇

我的專頁,唔睇都 LIKE 下啦 


Vision A Photography



宣傳你的專頁






歡迎分享


 
arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()