嘻嘻﹐又 UPDATE 一下小提琴學習進度先﹐唔好見我冇 UPDATE 學習進度就以為冇再學

﹐我係唔會半途而廢﹐一但喜歡上就直到永遠的

即係我屎之前﹐都會繼續學GA﹐所以我有信心係 八十歲以前考到八級的



為左完成呢個目標﹐所以報了考試﹐程度係三級﹐考試會係十一月頭﹐朋友們都要俾D力量我啊



正所為輸人唔輸陣﹐小弟人就散散地 XDDDDDD﹐但陣一D都唔輸蝕的。

第一步﹐走左去成 SET 弦換鬼晒 



360 個大洋就冇左﹐不過比去之前果 SET (用了年半有多﹐不過 A 弦同 E 弦換過幾次﹐D 同 G 就買琴咁耐用咁耐﹐都作時候換呢)


就係 呢 SET 啦﹐呢 SET 弦就主打柔和的﹐呵呵﹐用落真係幾 WARM 的 ﹐有

的感覺





原來E 弦都係金色的  ^^



弦的頭係紅色的



尾就係四隻 COLOR﹐正啊







除左幫 SORA 換了弦﹐仲有其它架洗堂 XDDDDD

究竟呢D係乜東東呢 :P





係唔係似打完扙﹐同核爆咁款呢﹐有D係上落巴士﹐有D係拜家人所賜 V_V



變身完畢



係街見到佢﹐係可以同佢拍照 GA XDDDDD (雖然有張請勿拍照 LABEL :P ) ﹐但只要大家交出 VISA CARD (只收VISA﹐EPS 唔收的 @@), 碌一碌 ﹐就可以同佢影張相GA LA XDDDDD



嘻嘻﹐呢堆野就係考試書﹐有 scale la, exam pieces (其中兩首係橙書﹐又一首係至愛的 CANON﹐係白色書入面﹐但本書好貴啊>_< 成兩養水)﹐還有sensei印的 sight-reading, 仲有好鬼屎的  arual test



十月開始﹐每個星期上多一堂﹐加埋考試果日﹐咁就冇左幾隻牛牛啦



今次找了 sensei 幫我伴奏



還有要好好感謝兩位朋友﹐一位朋友知道了我考試﹐就提出幫手﹐不過可惜﹐因為工作關係﹐抽唔到時間係當日出席。還有令一位朋友都說仗義幫忙的﹐不過因為未試過考試伴奏﹐加上要朋友平日請假﹐所以最後都係找  sensei 出手 ^^

嘻嘻﹐不過心意好緊要﹐多謝兩位朋友仔




今次考的琴行﹐唔知大唔大﹐又唔知有冇房  book 呢﹐因為  sensei 話細琴行可能太細﹐租左俾考試﹐可能冇琴房 X_X 要係考之前問一問先。




arual test 入面要識 講簡單 音樂生字﹐例如 forte,crescendo。上網找到一個幾好的網站﹐入面應該有晒音樂生字的讀音 (意大利發音)﹐大家想知下又或者想學/自緊樂理﹐都可以去呢樹

http://www.music.vt.edu/musicdictionary/


講住咁多先﹐我要練習啦

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(20) 人氣()