昨晚同幾個好耐冇見的朋友仔 打波﹐好開心呢 ^^ 重回以前時常一起食飯的地方 ^^ 真好啊。

回家係 ROADSHOW 看到段自我訪問﹐一路看一路覺得這個人好面善﹐但又醒唔起邊個 @@ 聽左一陣佢有提起佢自己個名.. 原來係海俊傑 @@

嘻嘻﹐我不太有留意佢﹐不過都仲記得的。

海俊傑係一個新秀出來歌手﹐不過好像已好多年..... 係行內打滾左好多好多年﹐但還是...... um....

不過有幾年歌手可以走上一線﹐大多都係半紅不黑。

但係佢的態度就非常之值得學習呢

大多藝人歌手若果係藝能界拼博幾年﹐發覺冇機會上位﹐大多都放棄轉行吧。

不過海俊傑還再努力中﹐積極做音樂。

娛樂團可以話跟紅頂白 (應該係話社會大多的現像)

當全部人都話你唔得﹐其實係唔係自己冇這個能力呢﹐真正可以話自己唔得﹐只有一個人﹐就係自己﹐要比較都係同自己比較。

成功的人在於佢地將想法付諸實行﹐努力向前﹐沒有 ACTION﹐就只會沿地踏步。

又或者所有人都話你掂﹐但係自己冇信心﹐話自己唔得﹐唔可能﹐咁沒有任可改變。

所以無論係讀書﹐工作﹐又或者興趣﹐  要相信自己﹐對自己有信心﹐別人如可評價不是重點﹐最重要係自己﹐投入當中﹐你將會有更多更多的得著。


亂咁畫一張 XDDDDDD




作成時間 : 2小時
日期  :  10-6-2011



arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()