close



今日大約 6:50 分日出 @@ 天空 一小時前就開始變亮﹐壩底的朋友們都慢慢回到壩頂﹐等日出




身處近海的壩上面



星星越來越少呢 @@ 買了兩個杯面都冇時間食  =__=''




回到主壩﹐magic hour 又來﹐這時候天色就最靚的﹐加上湖面反映天空的雲彩﹐大自然真的很美啊





好利害﹐又凍
(其實全個 EVENT 最凍係呢個時候﹐有朋友話半夜反相冇咁凍﹐因為日間的熱力會在﹐到清晨差不多消失晒﹐所以最凍) ,仲要咁早已經跑步﹐勁啊

 




WAKAKA 昨晚我身處的位置 (影的兩棵樹) @@ 若果多多一個伙伴﹐我會行近D個湖 @@




湖水真係好清 GA




係唔係好神奇呢 XDDDDD

同D朋友講笑話用了 特別 FILTER﹐日頭都影到星軌 @@ 係有朋友信的





時間唔夠﹐沒有去的地方 @@ 日後要回來報仇





除左我地一班人之外﹐仲有其它星友的 @@ 係果個位影都唔錯GA




七點左右﹐太陽出來了





入了雲層﹐反而仲靚呢





慢慢又走番出來





仲有D 耶鮮光 TIM 




早上仍然咁好天氣





藍天碧海 ^^







太陽升到好高﹐可以收工




 @@ 感謝 朋友仔的邀請﹐有幸再來東壩觀星影星 ^^ CALL 的士出番大學站

之後急急腳回大圍站 @@ 感謝老豆幫我拎小提琴過來﹐同幫手拎番個堆架生回家﹐因為我要趕上堂 @@


多謝收看 ^^ 全輯在此 http://www.fotop.net/chisato721/star17122010

惡搞封面一個 XDDDD

arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()