夢を奏でる - 第二章 -學習 (42 - 45) 15/1 - 29/1

因為 XMAS 假﹐ 元旦假同埋咳有人到痴的病假 @@ 足足休息了成四個星期先上堂

學習曲目


篠崎 4/5
Concert in A moll (維爾第大神 ) 只學了一頁..... total 有成三大頁﹐好長啊...............
唔知要搞幾耐  @___@’‘

WF

#23 練習 ,主要訓練手型


Scale 練習

Violin Scale & Arpeggious #3, sensei 幫手買了﹐不過呢本咁 GEI 野﹐得幾頁紙﹐好涼水 @@。。。。 TOTAL 有 25 條﹐要記晒﹐ 我諗了解當中道理 (樂理)﹐其實係不用記的 @@’‘ (以現在 GRADE 3 來講 XDDD 遲下就唔知啦)﹐所以呢個不太難

考試歌
待定﹐不過 sensei 話通常學生都會找D o岩自己風格的曲去拉的 @@ 我又冇乜所為﹐學到野有進步就可以



年尾的三級考試

同 sensei 討論過﹐今年年尾考﹐考試都好 GEI﹐有目標﹐又可以迫到練多D﹐點都會有進步﹐所以死就死 XDDDDD 不過報名都幾 "拿"利的﹐皇家都係謀人寺來的 @@’‘

sensei 話可以幫我找伴奏﹐咁我話有朋友仔可以幫﹐佢好好人話考試可以幫我  ^^ 不過sensei 話到報左名﹐出左  schedule 先﹐因為可能係平日 (好多時)﹐到時再睇下朋友仔得唔得閒﹐不過呢份心意已好好的 ^^ 就算時間唔夾都不打緊﹐先感謝 :)

sensei 話佢有學生試過給伴奏放飛機 @___@’‘’ 考生當場哇哇大哭﹐好慘耶﹐AND  sensei 話伴奏都重要的﹐佢要適就到我 @@﹐即係甩左(考生) 識夾番﹐我對朋友仔有信心的﹐不過最主要係睇時間 






我想買呢本樂譜 @@ 找時間去智源訂先

バイオリン 宮本笑里 フレンズ [楽譜]









嘻嘻﹐原來我的DVD 架有一隻 BOND GEI LIVE DVD @@ 已經係2003年 @@



bond - Viva! (Live in Japan)



arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()