好鬼懶啊﹐成十堂都冇 UPDATE過  >___<‘’‘

先 UPDATE 番 35 堂至 42 堂先﹐WAKAKA 太過 DETAIL 唔記得左 =_=’‘’ 冇法﹐因為有老人痴呆 (我喜歡呢個舊名 XDDD 多D ﹐因為我係痴痴地又呆呆﹐但腦係冇退化到的 XDDDDD)

好﹐先講下進度﹐係非常非常之慢啊 ﹐每個星期練習時間唔夠﹐我諗早兩個月每個星期總和只係 七小時左右﹐即係平均每日1小時﹐實在太少啦。。。。。。。

完全係唔夠的 >_<


學了乜野東東

三把位曲目與練習

主要用篠崎 4/5 ﹐ 三把位拉番D 舊歌 同簡單曲目﹐練習三把上落﹐一指上把同落把﹐之後就練埋 2指 3指 4 指 上落

就以 A弦1指上把為例﹐上把時﹐先聽一聽 3 手指同隔離 D 弦的雙音 ﹐記好左﹐就一路上把﹐一路聽住雙音﹐去到認為對的位就停﹐上把時﹐上把的手指輕按弦上滑動就 OK﹐開頭練習時慢慢找﹐到熟了的時候﹐就要快同準 @@

若果用 2/3 指落上落把﹐滑動的手指只係一隻﹐e.g. 3指落時﹐1 & 2 輕放弦上﹐3指做滑動的支點。

 總之上落把時要記清楚上把的音﹐利用雙音去加強辨認能力 。

五把位練習

只係練了簡單的指法 ﹐手型要一致﹐最難係按 E 弦﹐手指最唔食力 =_=‘’ 要努力練習

 sensei 話佢學五把時都試過手腕痛﹐因為擰得角度確係我地平時唔會做的﹐叫我練時做多D手腕熱身﹐練完/累時就向擰番相反方向﹐舒援一下

抸音練習

手指只需要輕放弦上面﹐若果音對的話﹐係好好聽的﹐好似雀仔叫咁。同埋弦的震動係強好多

賄賂 Sensei

係文化中心間向日葵買了件 XMAS 小禮物
賄賂 Sensei XDDDDD 呢D錢唔慳得﹐作為一個笨的學生﹐為勉給 Sensei 拋棄 所以要乙水下佢開心﹐應該成功的


✿ マリエリカ* "LOVE AFFAIR~秘密のデート✿




arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()