close



22.1 這天去了 Sally 的個人畫展﹐主題係貓喵 六點半左右去到

會場好易找的   哈哈﹐入到去就見到 Sally, 貓貓頭就係佢啦   好開心同榮幸有份參與海報同卡片設計 (wakaka 係我處女之作 ) 五日展覽順利完成﹐Congratulations ar, good job


(會場) HDR 相片 XD


嘩﹐見到實物啦﹐海報同卡片﹐印得好靚啊 (設計個條友仔 好叻叻啊 (笑))

不過唔係講笑  D 色同家中所看的一樣﹐冇偏色啊

sally 話參觀者都好喜歡張海報啊 ﹐超開心呢 



貓尾的寶寶,哥哥 咚咚 同 妹妹 kuromi

主題 : 相處之道
接納
少責備
多關懷




好有心機畫緊貓貓同簽名啊 





wakakak, 我都唔執輸 





blog 友仔叻心威媽 




sally - sharp tooth tobby




貓MI 與 跳飛機  (當日幫手 outdoor 拍畫時遇到的場境 )



SALLY 說 這張靈感係 來自 我地一起 TEA 個間茶餐廳的牆身 (我設計果張貓頭卡片都係來自呢間茶餐廳的牆身 XDDDDD )




每張畫都有解釋﹐好有意思 ga




好靚啊﹐background 同貓  mi ^^




Love one another 相親相愛



貓有態度
cattitudes 








參觀的人都好細心欣賞﹐嘻嘻﹐緊係啦﹐每張都好有心機的﹐又畫得靚﹐看完總令人有種溫暖開心的感覺 




大門口的告示板



HDR 相 XDDDDD 我好大鄉里啊﹐第一次來地下的展館。

之後上了圖書館﹐真係大好多﹐比沙田大好多好多 @@  wakaka 還借了本小提琴流行曲譜 TIM




有 sally 親筆簽名的海報 hehe

下面就係貓頭卡片啦﹐我超鐘意啊 




背面



sally 送的畫架﹐還有好多張海報﹐感謝感謝



呢張就係大家好有心機畫同寫的簽名畫啦﹐sally 最後果張比呢張大一陪GA @@




嘻嘻﹐唔知有冇您 GEI 簽名呢



呢度係 1800  x 718 version 大張好多的

http://images5.fotop.net/albums5/chisato721/sallycheeExhibit/signatureB.jpg



多謝觀賞 

全輯在此
http://www.fotop.net/chisato721/sallycheeExhibit
arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(11) 人氣()