太多相都未處理﹐哈哈﹐積下積下已經有大霧山咁高
﹐再唔出就變富士山

先出番 2011 年第一輯相先


2010 年尾同朋友們係小肥羊打邊爐倒數 野食都不錯呢﹐不過可能羊肉真係太 燥 
之後幾日後開始喉嚨痛﹐之後就開始咳﹐真係咳到訓唔到
﹐早幾日係維園睇波﹐可能太凍關係﹐呢排都 KEEP 住病 =_=‘’ 連小提琴堂都要請假 呢


倒數完就拿拿聲回家拎相機﹐事關約了朋友們上大霧山影星星同睇日出﹐嘻嘻﹐對上一次1月1日看日出係 2009 年﹐當時還凍D呢﹐得3度 
今次著夠衫先上山﹐加上只係六度左右﹐所以感覺又冇乜野﹐早前去東壩看星都只係1度﹐六度就濕濕碎



感謝朋友駕車 ^^ 我地大約三點就上到山頂的停車場﹐好好彩大家都找到車位﹐上到去已經有好多好多人﹐真係好鬼熱鬧﹐我估當日係山頂真係幾百人啊



我地最初的位置﹐係停車場行落少少的位置﹐面向西面的﹐不過呢度就超大風 同光害都幾利害下﹐不過我地大班人﹐呢度多D位置放機﹐還有餐檯﹐有朋友還做D熱食同熱飲給大家呢﹐真係非常感謝啊






大熊座的尾巴 ~ 北斗七星

Alkaid 視星等 1.85 搖光 (破軍)
Mizar 視星等 2.2 開陽 (武曲)
Alioth 視星等 1.75 玉衡 (廉貞)
Megrez 視星等 3.3 天權 (文曲)   
Phad 視星等 2.4 天璣 (祿存)
Merak 視星等 2.3 天璇 (巨門)   
Dubhe 視星等 2.0 天樞 (貪狼)


開陽 有一夥 伴星

這兩顆星曾被稱為馬和騎士,而傳統上以第二顆星來做視力的測量。這兩顆星相距

約四分之一光年,雖然自行顯示兩者有共同的運動,但是還是不能確定它們是一對

聯星,還是一般認知的光學雙星。




係呢個位置只有東面光害比較少﹐所以只影了東面星流跡





係這個地方待到大約五點﹐我地就開始行上山頂等待日出﹐由停車場行到看日出的地方大約 45MIN﹐而今日日出係七點零四分﹐所以早少少上到去找個有利位置 ^^





因為行得快﹐不用40MIN 就去到我地影日出的地方﹐上到去﹐真係超多人﹐感覺就好似旺角一樣呢
大家都好期待 2011 年第一個日出﹐天還黑﹐可以影多一陣星星





影了二十多分鐘的星軌﹐大約六點正﹐天已經開始光亮﹐星星開始暗淡





東面﹐金星與月亮 





太陽還未出來﹐但天色已經變得好靚呢﹐畫出一條無盡的金黃色長光







睇下幾多人 @@





好準時﹐7點零4分太陽伯伯係2011年正式投入服務﹐在場大家都大叫﹐極之興奮呢










好美的日出呢 ^^




日出 MAGIC HOUR 令人心醉





金光閃閃﹐照亮了大地





給所有人新一天新的希望 





影到七點半左右﹐大家都開始行落山





好多牛牛啊﹐唔知昨晚有冇嘈到佢地呢




落了山一行山就去了川龍入面果間彩龍﹐對上一次看日出同一間呢﹐不過我就覺得一般﹐D野唔夠熱﹐朋友話令一間好食D。 飲完茶﹐感謝朋友駕車回大圍 ^^ ﹐番到家小睡補充體力




睡房等待日落中





太陽伯伯準備落山放工 LU






完美的一天





後記 ﹐這一日好開心識到一D新朋友﹐雖然大風又凍﹐但有講有笑﹐快樂就係這樣簡單呢

不過唯一美中不足就係我部 D300 負傷上陣﹐可能年時已高﹐繼一年前花了 1000 換了全新 SHUTTER﹐係影呢輯相之前一輯的大棠紅葉﹐反光鏡不懂落回原位﹐擋住 VIEWFINDER﹐搞到我全時間都要估果構圖﹐後來朋友叫我試下用 LIVEVIEW >_< 原來係得 GEI。。。。 不過都差不多收工 GEI 時候。

機拎左去維修﹐要等2-3個星期呢﹐睇來今次有唔知幾錢維修 =___=‘’‘


arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(17) 人氣()