一 個 好 有 心 思 的 泰國 廣 告










泰國廣告﹐ 唔係睇過好多個﹐ 聾gei 少女拉小提琴係其中一個出色的廣告 ﹐ 呢個 Disconnect to Connect 又係用心之作 ﹐ 簡單 音樂 加 畫 面 ﹐ 不 懂泰文 都 冇 問 題 。


科技發達 ﹐ 人與人之間的接觸越來越方便 ﹐資訊吸收隨手 可 得 ﹐ 無論係巴士﹐ 小巴﹐ 地鐵﹐ 無時無刻都見大家都好忙錄用緊電話。 電 腦 上網 ﹐ 看完這個 VIDEO﹐ 令 我 想 起 近 排 ﹐ 有一 次係 新 城 市 搭短 途小巴 (車 程  around 10min) 回 家 ﹐ 上 到 車 ﹐ 單 邊 位 有 三 個 人 都 拎 住 IPHONE/ IPAD 玩緊 ﹐ 只 望 到 其 中 一 個 玩 緊 FACEBOOK  其 它 果 兩 個 就 望 唔 到 ﹐ 之 後 一 個 站 有 一 個中 學 生  上 車 ﹐ 急 不 及 待 開 著 部 NETBOOK﹐ 插上  上網手指 ﹐ 當 SEACHING 綱絡 之際 ﹐ 電 話 入 ﹐ 跟 住 青 少 年 講 "做 緊 野 ﹐ 唔 得 閒 遲 D再 覆” ﹐ 跟 住 原 來 佢 緊 要 事 情 就 係 上 FACEBOOK 睇 野 @_@‘’  當日 若 果 望 出 窗 係 可 以 看 到 靚 的 彩 虹呢 

任 何 事 物 有 利 有 弊 ﹐ 要 懂 得 好 好 利 用 ﹐ 過 於 沉 迷 都 不 是 好 事 呢 。 就 好 似 廣 告 中 ﹐ 過 份 享 受 科 技之 中 其 實 錯 失 好 多 更 美 好 的 事 情 。
arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()