哈 哈 ﹐ 太 懶 冇 拎 相 機 過 細 妹 果 邊 ﹐ 中 秋 夜 過 了 細 妹 家 做 節 ﹐ 途 中 見 到 正 野 ﹐ 即 係 9秒 9 用 手 機 影 左 先  呢 隻 黑 喵 影 完 呢 張 相 就 好 似 忍 者 咁 跳 左 上 長 頂 啦



有 人 養 的 貓 地 ﹐ wakaka 有 少 少 似 女 王  gei 水 哥 



今 日 天 文 台 預 測 有 大 雨 ﹐ 都 冇 乜 機 會 見 到 月 亮 ﹐ 等 車 期 間 見 到 個 天 有 薄 雲 ﹐ 都 見 到 全 個 月 亮

回 到 家 拿 拿 聲 拎 部 大 機 落 樓 影 番 幾 張  XDDDDD

因 為 太 多 雲 關 係 ﹐ 所 以 今 年 八 月 十 五 月 亮 都 唔 清 ﹐ 不 過 清 的 月 高 都 影 過 啦 ﹐ blur blur 地 都 幾 浪 漫 啊 



手 持 冇 腳 架 ﹐ 只 好 iso 2400 la :P 真 係 好 過 冇 咁   lor, 但 我 又 喜 歡 呢  keke





回 來 見 到 貓地 係度 等 緊 老 友 過 來 同 佢 捉 棋 





佢 話 一個 月貓 糧 同 我 捉 番 場  XDDDD  嘩 ﹐ 一 睇 就 知 你 係 大 師 啦 ﹐ 咪當  我 傻 先 得  GA





棋藝大 師貓心諗  :  乜 E+ D 人唔精 ﹐  識穿左tim.... 唔通睇得多警訊  =。 =





第 二 日 早 上 又見 到 令 外 兩 隻 貓  mi ﹐ 不 過 我 又 係 得 手 機 






呢 張 叫 影 得 最 好 呢  ^^





不 過 手 機 就 算 日 頭






若 果  model 太 大 動 作 =。 = 都 係 影 唔 到 ga,  batman 貓 mi 係 咁 係 我 面 前 洗 面  V_V 完 全 無 視 我  LOR





不 過 佢 地 兩 隻 都 好 乖 ﹐ 唔 多 拍 人 ga, 摸 下 佢 地 都 得 呢 





arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(11) 人氣()