close








昨日係家做 GYM 找了外國版本 MY Sassy girl 2008 看, 呢個開心版 XDDDD 拎左﹐但遲遲都未睇﹐冇睇影評又冇睇過 IMBD 評分 @@ 但唔知點解直覺話我知﹐係唔好睇的﹐為了証實一下﹐我決定開來睇下

係未講呢套 remake, 先講講原版

呢套即係由韓版 我的野蠻女友﹐ 我的野蠻女友原版我十分喜歡﹐因為真係拍得好好﹐第一套看全智賢﹐就俾吸引住呢 之後佢每一套有份做的都有係戲院看﹐韓版 我的野蠻女友我係戲院睇的﹐之後還買了 韓版 DVD﹐後來收得﹐又再出過配音版 (好似係陽千華配的)﹐跟手又買多隻港版 XDDDD﹐因為韓版的英文同韓版。

之後還找到日本高清版的 我的野蠻女友 @o@ wakaka

呢套真係超搞笑同感人﹐其中一幕係山頂真係睇到眼濕濕呢﹐ 無論劇本同人物做型都一流啊﹐imdb  俾 8.1, 我俾 9.5 AND 入面女主角彈的又係我最喜歡的 canon in d








係睇英文版前還看過日劇版﹐十一集白日本 ver 都係  base on 原版的﹐基本上原版又的都跟足﹐因為都睇了好耐下﹐唔係太記得劇情﹐不過還算不過不失﹐但跟原本還有一段距離呢 :P





講番 呢套由外國人 remake  的 又如何﹐可以話係超級差.......................................

點差法,  就係大部份內容都有跟足﹐但完完全全冇左當中神髓﹐真係唔係話俾妳照抄就抄到

把 125 min  原本 remake 去 90min 會點﹐又要樣樣有﹐咪變左唔連貫 lor

完全唔好笑 又唔感人﹐ 唉﹐最感人果幕由山頂對話﹐變成係公園 。。。。

女主角喜歡寫小說﹐每一次有新小說﹐都會有小說幻想片段﹐原版做得好認真ga, 不過 英文版﹐嘩﹐兒戲到 ...... 完全係事鬼旦﹐搭一個假到唔假的場境﹐男女主係度 HEA......

女主角做唔到原版的野蠻﹐男角又做唔到原版男角傻更更同對女主角的愛 @@

還有男角記下女角的十件事果幕﹐原本都好正ga, 但 remake 又係鬼唔馬鹿 =。=‘’

原版音樂﹐主題曲 同配樂都正呢, 但remake 又係冇晒 。。。。。


仲有最後 ENDING﹐三年重遇﹐女主角流淚﹐最後男主係抬下面握著她的手﹐不用言語﹐手牽手感覺就像往後的日子都不會分離﹐心連心的感覺

但remake 版﹐最後一幕﹐一年的重遇﹐女主角有少少 surprises﹐跟住就 kiss la, 雖然kiss好似 更加親近的表現﹐但遠比手拖手的感覺差好遠呢。


總之就係失敗 失敗 失敗 大失敗﹐ 真係完完全全把一套好戲撒底強姦 >_<


imdb 俾  5.9, 若果未睇過原版﹐可能都有呢個分﹐但有睇原版﹐我覺得只值 4.0 分 @_@﹔﹔










都係睇原版好好多


偶然とは努力した人に運命が与えてくれる橋です

這種偶然   是命運為付出努力的人所搭搭起的橋梁


arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()