黑仔篇


星期五 打夜晚﹐好不幸﹐ 給打中了﹐ 朋友開波﹐ 1st serve 中......

我背脊 >_< 好痛耶﹐不過還好﹐ 我通常守係網前都會烏底頭﹐因為有D朋友開波好快﹐若果一個唔該中左頭獎﹐應該會死的 XDDDDD 唔係講笑﹐真係好似粒炮旦﹐ 好彩﹐今次個朋友開波唔太快﹐ 所以都冇太大問題﹐嘻嘻﹐打了三個 set, 4:0 1:4 (呢個 game 係中招果個 XDDDD)  6:4

不過回家看看﹐瘀左一個波印 =.=''' 仲幾痛下 ....

黑完又再黑 wakaka XDDDDD

星期六又同朋友打波﹐ 嘻嘻﹐今日唔知點解好鬼好精神﹐好好態﹐唔知係唔係個下打通左任篤二脈呢 XDDDDD 即刻提升左實力﹐ 勁左﹐叻左﹐自信心都返晒來 XDD

但點知打到差不多 點半﹐明明好好天﹐點知天色突變﹐為左拿拿聲搞掂朋友仔﹐所以特別落力﹐點知最後一球﹐為左救波﹐有少少咬柴 @_@‘’ 好彩係少少扭到腳腕 @@ 但都有DD 痛﹐ 不過今場波都打了好多好球﹐其中有幾球係反手直線擊球的﹐ 又深又快﹐事關我平時都係反手 under slice, 好少 抽擊﹐ 所以打到又拎到分好開心呢  :D

打到 1:35.... 就落雨la....... 仲超大﹐ 冇得補場﹐好慘耶﹐因為室外場若果落雨﹐過左 30min 就冇得補 U_U 不過算啦﹐反正﹐腳有少少痛﹐ 都唔諗住打 @@




發夢篇


唔知係唔係前星期五晚中背脊 AND 星期六一下午咬柴 ﹐加上 係又焗又悶熱的地方打波﹐晚上都唔係太舒服﹐ 所以早早就訓了 @_@ 真係好早 ﹐ 9 點未夠就訓﹐好快就訓著。


之後又發怪夢 XDDDDD 夢發生地方係從前讀書的地方 - 石硤尾﹐ 我係以往慣等巴士的地方﹐突然睇到好靚好靚的景色﹐ 就快日落啦﹐ 唔知點解﹐ 突然身手多左部相機﹐ 跟住我就向住日落方向跑啦, 跑下﹐影下 @o@ 太正啦﹐個景色﹐ 跑下跑下到左碼頭﹐ 睇到日落緊﹐但給碼頭的建築物擋住﹐激死啊﹐正當太陽伯伯就快落山﹐ 我決定走入碼頭入面﹐但唔知點解走來走去都找唔到睇日落的位置 >_< 最後入到一間 房﹐ 見到一D舊同事 @_@''' 跟住佢就介紹俾我識...... 之後我就醒左啦﹐醒左見頭痛痛﹐走去 泊左粒必利痛 @_@ 又去訓

之後又多個 怪夢﹐呢個更怪 XDDDDDDDDDD

我化身左做一個斬妖的人 wakaka, 成條街都係怪物 @_@ 斬啊斬啊﹐ 跟住場景突然變換﹐變左大間好大的房﹐ 一路出D 怪﹐有中﹐有西 @_@ 有吸血鬼﹐又有人狼 XDDD﹐ 打下打下出多一隻大佬 =_='' 佢真係大佬來﹐ 因為一開始﹐大佬大到成個畫面 >_< 得對腳, 我又係咁斬﹐ 由左邊斬王右邊﹐斬左佢攻擊的部份 ..... 好鬼似打機 XDDD 跟住大佬終於露面﹐ 佢話 ... 你冇可能打得低我的﹐你只係 B 級 妖怪 =.= (乜我都係妖怪來) 而我就係 A+ 級﹐ 明知實力有差別﹐但唔理得咁多﹐只好奮力去消滅佢啦 .... 正當有機會搞掂佢﹐

我給 鬧鐘 KO 左 =.='' 醒左﹐冇得打大佬﹐激死啊


嘻嘻﹐講呢個夢﹐除左我無聊之外 XDDDD 茶實 還想係關於發夢的知識﹐之前睇過一本書講發夢。

首先﹐ 好多夢入面大家都認知能力都好低﹐ 就好似我係入面打怪物﹐ 係夢中完全相信自己真係當中角色﹐唔會覺得不真實﹐在發夢

場景﹐ 物品會突然轉變 ﹐ 但發夢人事係唔會覺得怪的。

呢兩樣知能力降低係因為當人進入睡眠﹐ 腦入面某一 part , 負責認知的一樣會進入睡眠﹐所以呢D唔合常理的事情係夢中﹐ 人腦都會認為正常的。

每一晚﹐ 夢都會出現﹐但大多都唔清楚同無印像﹐ 同樣﹐作為記憶的部份﹐係清醒前﹐會慢慢把夢的內容消去﹐即係變得冇記性﹐其中一樣能令夢的內容有印象﹐就係突然給外界弄醒﹐這樣夢就會易記起呢。

AND 真係日有所思﹐夜有所夢 @_@ 因為係發夢果日我真係玩緊 wii 的 super mario 最後一關﹐我打了成半粒鐘先搞掂最後果隻死人龜王 =.= 可能就係咁夢中出現怪物。

還有身體不適時﹐真係會易發怪夢的......



arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()