進入了低潮期 la >_<

八月份﹐ 唔係太多時間練習﹐加上不少煩惱 U_U  還未解決﹐練琴時都冇太多心機﹐ 幾堂都冇乜進度 >_<

因為升上 G2 , sensei 嚴謹左﹐ 拍子﹐ 三把音準都要我細心處理﹐ 要反覆反覆做到好為止﹐不過都好呢﹐我喜歡嚴謹﹐因為咁基礎才會好﹐曲才會拉得好﹐ 唔開心係自己做得唔好 ﹐浪費了sensei 的心機 ;_; 要回復精神才可﹐好好做好D﹐既然喜歡﹐就要好好對侍 :)



要熱血@o@ 加油加油加油



講番呢幾堂進度

結婚進行曲 ﹐拉了三堂了,上一堂叫做 OK 左﹐不過 sensei 加新野﹐就係要做埋所有大細聲﹐ 同 accent。所以今個星期還是要拉 @@‘’


Accent 係上一堂新學的東西﹐主要係特別強調某一個音﹐要把弓放近琴橋﹐壓弓再拉﹐有短暫 "卡" 聲。 AND 要做到漸大聲同漸細聲﹐由用弓多少同 speed 去做成。因為由初學到現在﹐都以全弓去拉﹐ 現在要學會控制用弓的長短﹐  sensei 話要D時間去適應﹐不過應該不太難的。



因為拍子嚴謹了﹐除了要聽拍子機﹐還要數出聲 >_< 就咁聽拍子機都還好﹐一數出聲即刻死晒﹐好亂耶﹐ sensei 話點解亂係因為不能同拍子機同步﹐所以先會咁亂﹐同心唔夠靜。但 sensei 話必需要數 ;_; 雖然係難﹐ 但我相信sensei 的話﹐ 終於練了兩堂﹐好了不少﹐終於可以數得清楚﹐同拍子機合作到 (XDDDD 只限這首曲) 不過係好開始﹐相信多練習﹐ 往後每首曲﹐拍子都會大有改善的。 事關這些係根本﹐ 若果做得好﹐每首曲應該都會做得比較好的。



繼續三把位的練習 WF# 34 , 這個 sensei 又係好嚴謹﹐ 每到三把一指位同 一把三指位都要拉一拉雙音對音準。因為手型關係﹐手指由G 慢慢至去 E 時﹐手指都要少少刻意按落少少 (因為不是平排)。還有盡量做到按弦時都用緊手指頭同一舊肉﹐有助音準﹐
因為三把移少少位都音會變化大D。


揉弦進度還可以﹐ 對住拍子機做﹐ 要做到 even﹐ 繼續努力﹐不過還未夠 relax。



今個星期要練多隻新曲﹐ 篠崎 2/3 的 學生協奏曲 No 2. 第三樂章﹐暫時學住四行﹐  入面的雙音好難 >_< 要抽出來慢慢練﹐ 其中 D + A  + F 最難 =.= 先要拉左 DA 音 之後一半拉埋 AF ......


要繼續努力 :P 加油加油













Everly - Country Road (耳をすませば)




arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()