19/6 - 20/6 呢兩天相約朋友們去了澳門玩兩日呢 


今日下午兩點半船, 不過我覺得晏左D先出發
﹐但人多冇法子呢﹐就大圍人﹐初時以為有朋友仔要返星期六早上﹐原來唔係 >_< 若果 十點出發好好多呢 比著我自己去影相﹐越早越好
上次相約朋友去澳門睇網球加遊覽就係清晨 五點幾 啦
係唔係痴痴地呢 事關我想用盡所有時間去遊 ar ma


今日好好天啊 ﹐真好彩﹐呢一日係呢幾個 week 數一數二好天的


這幾棟野遮鬼左個籃天 ﹐以前我係家可以望到強記燒鵝.... 現在俾佢 block 鬼左﹐又搞到冇晒風 V_V 激死﹐好懷念還有單車公園的景像呢




搭了一小時 turbo jet  就到達澳門啦  ﹐出去搭車前﹐大家仲搞掂埋 E 道 過關 TIM ﹐其中有一個朋友仔係做 E 道申請時﹐見到個職員﹐一路幫佢登記﹐一路偷望報紙 @_@ 真係 multi-tasking =_='''




等酒店巴士期間又四圍影下 ﹐因為我地酒店的巴士下一班要等成 30min >_<, 咁就搭其它酒店的車呢 XDDDDD  澳門太多酒店﹐所以好多時都可以搭順風車

落車時﹐酒店職員都出來迎接落車的客人﹐我地一大堆人向酒店門口反方向走




我地住的酒店 





大家放低點行李﹐五點出發﹐說實在﹐有點晏先開始遊呢 @。@‘’‘




發覺澳門都好少交通燈﹐但D車又好密.....  好難先過到馬路呢 >_<




去到第一站 氹仔官也街





轁轁推介 氹仔魚翅麵







魚翅麵 , 魚翅都幾多下﹐不過味道就好一般呢



魚翅球 - 炸鯪魚球

夠彈牙﹐這個不錯




吃完野﹐見到個天好靚呢﹐D 雲一粒一粒 GA﹐非常之靚呢



跟住我地又出發去吃晚飯啦﹐朋友話呢間唔錯﹐但7點後好多人﹐所以我地搭巴士過去﹐間野係黑沙環﹐茶實我唔知係邊度﹐但我地足足搭左成粒鐘 。。。。。。>_<

仲要全時間企位的﹐澳門的巴士都係單層的﹐但司機都會盡量給新乖客上車﹐所以好迫下﹐落車都幾經辛苦才可以去到門口 +_+ 其間還有個危險架駛的私家車司機﹐突然小路 cut  入來大路﹐巴士好彩來到反應急停。。。。 =_=’‘’ 好危險啊





到著啦 @o@





竹蔗水﹐都好味﹐不過就甜左DD ^^




豬骨煲,朋友仔話必吃﹐用飲管可以飲豬骨入面個D骨髓架﹐不過我食果幾舊都冇乜骨髓 >_<'' 豬骨冇乜肉耶 =_=‘’‘




花甲都唔錯




肥牛得番一碟.....  7 點都未夠就買晒 >_<




炸鴨舌﹐一般﹐唔知邊個叫﹐但又冇乜人吃 @_@’‘’ 我近佢﹐幫襯左D



雜綿丸﹐真係每樣得幾粒 @@ 但價 錢又唔平 wow  =。=‘’




聖子都 OK﹐味道唔錯




呢個牛唔錯﹐我覺得仲好食過肥牛








我地其實都唔係叫左好多野﹐好多都重覆 @。@ 最後 每人都要成 110﹐ 其實D野食好一般﹐又遠水路 @_@成千蚊﹐可以有其它選擇呢 



arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()