close


夢を奏でる - 初章 -學習 (18) and (19)

呢排比較忙﹐ 冇 update 上堂 tim >.< 有D 內容唔鬼記得 =_='''

29/5 第十八堂
經過一段時間後﹐條新 gei dominant A 弦﹐終於冇果D生硬聲啦﹐果然係要D 時間先 stable 番 @.@'''

今堂主要拉曲

先用 半拍 84bpm 去拉 17 小步舞曲 Bach, 拉左兩次﹐大致上都不錯﹐拍子同音準都 ok, 之後同 sensei 合奏﹐合奏確係會緊張D﹐ 不過都夾到 sensei :P 好野。 sensei 話合奏若果效果夾的話﹐ 共鳴感會強好多﹐即係話兩粒音合埋後﹐聲會夾﹐就好似平時 用雙音 tune 弦 /  三手指 與 隔離條弦對音一樣。感覺係和諧的﹐假如其中一粒音走左﹐就會好唔夾﹐聲音會怪呢。

跟手拉埋 18
 小步舞曲 Bach 第兩行﹐  沒冇太大問題﹐又再同 sensei 合奏

拉埋快樂的農夫 第兩行﹐sensei 話呢首係今年 level 2 的考試曲 哈哈﹐不過我拉到一D都唔快樂 XDDDDDDDD ﹐死未 

落堂時傾左一陣﹐sensei 話佢有個女學生又係用我果種琴盒 (玻璃纖維) , 佢覺得都幾重下﹐同埋佢話個盒貼滿貼紙﹐好似人地外國流浪個D人 gei 琴盒一樣﹐嘻嘻﹐我話果個女仔好大機會係交響情人夢的 fans 來﹐事關入面其中一個角色個紅色提琴盒又係貼滿貼紙


5/6 第十九堂

今堂 拉 費華 6﹐12﹐手指預先按下一個音冇問題﹐不過有時二手指按弦時﹐三手指還有夾埋的現免﹐三手指弦按弦時﹐四手指都有夾埋時。所以今個星期 要練習到﹐二指按弦時﹐三手指要盡量保持係原位﹐確保音準﹐拉三手指音時﹐記緊用隔離條弦去拉雙音﹐聽音準﹐按三手指位﹐四手指都要保留係原位。

回篠崎 2 的  18 小步舞曲 Bach﹐ 全首拉一次﹐sensei 話 音準同拍子都比之前好﹐有進步﹐特別係拍子﹐跟到拍子機﹐不錯呢。

之後再同 sensei 合奏﹐pass :P

跟住就拉一次快樂的農夫﹐先用超慢 bpm , 半拍 80 bpm, sensei 之所以叫我用咁慢﹐係希望我全首曲都跟到拍子機。 拉完一次﹐拍子都不錯﹐跟到拍子機﹐再調到 半拍 112 bpm, 都可以 handle 到。

之後 sensei 再教一些關於強同弱拍﹐以 4/4 曲 為例 第一同第三係重拍﹐demo 左一次 (半首曲)﹐今個星期拉多一次快樂的農夫 bpm 半拍 112﹐加埋有1,3 拍有強音。

今個星期練多一首﹐ 莫扎特一首幾出名的曲 - 49 自奏鳴曲 

Ave Maria







arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()