夢 (1)


先排睇了葉問 2﹐ 覺得唔錯﹐但我就比較喜歡 1 多D﹐葉問 2 入面 果句 " 人的階級有高低之分﹐但人唔應該有貴賤之分﹐要學懂尊重別人 " 這句講得好對﹐令外﹐其中一幕係葉問要係香港開館收途﹐要同各位師父交量一幕﹐之前睇 trailer 已經印像好深刻。

哈哈﹐點知過左幾日﹐我發夢又去睇葉問啊﹐但係比 3D 更真實﹐因為我買左飛入去睇﹐就係去到師父交量一幕場景一面做觀眾 真係好真實﹐拳拳到肉


夢 (2)

第二個夢就係講我係一間 網站公司 做野﹐但係冇錢賺﹐因為 keep 唔到人流....  不過老細想為大家打氣﹐所以請成大家去大陸旅行 XDDDDD 真係好鬼好人啊 ﹐點知當日臨去到機場先發現張回鄉  card 唔係身 。。。。。。。。。漏左好家啊﹐真係敗家伙 因為唔夠時間回去............  之後就醒左 la..........

夢 (3)


哈哈對上一個夢去唔成旅行﹐今次終於都發夢去得成啦﹐今次同幾個朋友一超去﹐不過由 plan 到決定去都係超短時間 (有幾快﹐就係今日plan , 明日去果個隻 )﹐ 所以沒有行程可言 waka, 絕對係即興﹐當日早早出發搭車去機場﹐唔知點解架巴士中途死左火 @_@''' 等左好耐好耐都冇車 >_< aiya, 趕唔到飛機啦﹐ 於是改搭的士﹐的士司機係鬼佬 (但車上面還有令一個人﹐但我睇唔到佢果樣 ga.... ) @@ 我叫佢快D﹐佢真係開得超快啊﹐好似 crazy taxi 入面 咁............ D路唔係公路的﹐要攀山跳崖的........ 好鬼激的

說時遲哪時快﹐終於到機場﹐但點解個機場咁複雜 gei 呢............ 入面D 設計絕對係九曲十三灣﹐完全唔知點找到地方 checkin, 打俾朋友﹐原來佢都係一樣壞車遲左來﹐都係找緊地方 checkin, 我地找啊找啊﹐最後夠鐘先找到發機櫃位 la ...........;_; 慘慘慘﹐ 去唔成啦﹐正當絕望之際﹐唔知可解服務員話得 wow @@ 可以等埋........ (夢中情節就係咁唔合理ga la)

最後都飛到去目的地﹐不過因為太趕決定來日本 (乜都冇拎﹐厚少少 gei 衫la, 旅遊指南), 好彩同機不同行的朋友有一本 @_@ (佢話佢公司有免費機搭﹐所以只係來遊機河﹐即日來回﹐咁都得 @_@|||| ) ......... 令左佢本 guide 就開始 plan,

不過我地傾偈的地方唔似日本﹐好鬼荒山野嶺 Feel, 灰灰地免﹐之後一陣狂風下﹐

我就醒鬼左 la @.@'''' 





近排借了呢本書睇﹐睇左幾章 每個人都會發夢﹐記得多少係受某些條件而影響

其中一個就係﹐夢進行中  @@ 突然因真實世界的事物 影響而清醒﹐這樣所記的內容都會多D一點﹐而今次我所講的夢﹐最後一個﹐我就係因為星期日要早早起身去打波時﹐給鬧鐘叫醒 @@ 所以我所記得的內容會詳細好多 @_@




 

arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()