close
 
早排幫細妹出了部 Iphone 3GS﹐因為佢冇果兩張信用 card, 所以大佬出馬 la :P 細妹用過都話好﹐問過細妹為何出 iphone, 原來為左對仔女 XDDDDD 不過都係藉口來呢 wakaka。 話說佢平時係美容院耐唔時都會用 pc connect 番屋企個 cam 睇下朗朗同趐趐﹐不過月尾佢同妹夫會上去內地幾日﹐所以佢諗住用 iphone 隨時都可以睇到對仔女 :P 不過我話佢知﹐大陸可能未必 connect 到屋企﹐大家都知內陸好多都 block ga la @_@''''

細妹話 用落部 iphone 好正﹐好方便﹐好好玩 @@, 3 呢個台用落都唔錯﹐沒有太大問題﹐上網啊﹐ youtube 果D都 ok, 若果用 smartone 台費要貴多 100 , 不過佢所有朋友都係用3﹐冇比較過 smartone, 所以唔知差別大唔大。因為細妹都話好﹐所以........ 我又幫妹夫出多部 la 。

幫妹夫出機時﹐ 因為等職員搞手續﹐ 同妹夫傾開偈﹐佢話朗朗生"飛之" ﹐妹夫話朗朗其實好蛇 gwear ga wakaka, 生"飛之" 應該係朗朗初體驗 XDDDD, 妹夫話佢最愛 gei chocolate 同D熱氣野都唔食﹐ 仲好冇心機﹐總之係超級 down la wakaka。蛇 gwear 事件唔止一單﹐有一次學校去旅行﹐冇陰工﹐朗朗跌親流左小小小小血﹐跟住好驚青﹐回家仲唔願沖涼 tim :P
跟住我叫妹夫話佢知﹐舅父都生左一粒啊 @@ 叫佢不用怕 :P

我作為朗朗第一偶像 (奸笑) ﹐我話冇事﹐佢就唔會怕 ga la wakakaka。點解咁講呢。有一次佢地 gei 對話


媽媽 ﹕朗朗最錫邊個呢?
朗朗 ﹕ (想左一陣)
朗朗 : 有冇得揀兩個?
媽媽 : 好啦﹐媽媽俾妳揀兩個
朗朗 : 媽媽同舅父

朗朗除左蛇 gwear之外﹐其實真係好鬼識講野 XDDD﹐ 不過朗朗講係好得人鐘意 gei 。

妹夫都有問我﹐不如出埋 iphone la,  我話唔出住呢﹐因為本身 smartone 還有約﹐要到 7 月先到期﹐又唔急住用  :)  再加上好多平時洗費 (now ar, 保險﹐ 歡貧﹐學琴) 所以唔亂洗錢 :P

7月 now 完約﹑﹐可以慳三百幾 @@ 到時出都未遲, 不過爸爸話我冇陰工﹐令佢冇晒人生樂趣 wakaka  事原係咁 gei, 兩年前 用開 now gei 體育台 (月費好似都要200左右)﹐ 因為有英超睇 (我好少睇足球呢﹐主要睇網球多) ﹐ 當時差不多完約﹐唔諗住續﹐
不過 當時我 cut 左 cabletv, 咁國家地理貧道 fan 屎就話 cut  左 cable 冇得睇好慘耶 XDDD 咁我話要慳錢 ar ma, 佢又話冇陰工﹐咁我就話睇下 now 有冇 D package 有呢D channel @_@'''  點知頭號 fans 第二日就 join 左個 新 package U_U'''  激死我啊 ........ 果個 package 要 3xx 。點解咁貴﹐因為 now 幫我 renew 埋 sport >_< 我第二日打佢﹐佢話約已生效﹐冇得轉 ;_; 我咪同爸爸講﹐ join 唔緊要﹐不過又唔問清楚﹐被 now 乙水左 join 咁貴 gei  plan ...... 不過算 la, 反正爸爸咁喜歡都唔係太大問題 gei, 有時我都可以睇下網球 (從前網球係無線﹐亞視都有﹐現在只係 now 同 cable 有得睇﹐好鬼慘)。

哈哈﹐所以 7 月都會留番國家地理果D gei, 不過嚇下爸爸之 ma XDDDDD 鬼叫佢代我續約


arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()