發了有一段時間﹐每次拉動E 弦﹐都會有一D雜聲﹐咁緊係自已拉到唔好呢﹐事關E弦拉動時冇其它弦咁受力﹐個D雜聲就好似淡上脛頸咁﹐好鬼屎難聽﹐咁上星期六上堂時 tune 琴時順便問下 sensei ﹐咁佢試拉左一陣﹐發覺原來係條 E 弦 應該有問題﹐琴本身應該冇問題﹐因為其它三條弦都好正常﹐不過 sensei 都 suggest 我問番賣琴的 studio, 因為修琴師會更清楚﹐千奇唔好係  sora 有事﹐因為怕佢要留醫﹐咁就冇得練習呢﹐之後又問過朋友﹐佢都話琴琴應該冇事的 安心好多呢。星期日打左個電話去問﹐賣琴鋪頭話叫我試下換左條線先﹐因為其它弦都冇事﹐琴身有問題機會好細

條 E 終﹐D coating 真係有D怪 ga, 有D係黑有D係銀色﹐ sensei 又問我係唔係有手汗﹐我話開始就係咁 ga la @.@


冇事的地方係全銀色﹐基本上係指板上先變左黑黑地ga



上網找過D info, 星期日有 job 係尖沙咀﹐順道係總行買了呢條弦﹐價錢只係 $35 XDDDD 過海 check 琴來回都要 $32 呢﹐回家發覺條弦唔係金色 ga @.@''' 茶實我想要條金色琴弦﹐原來都係銀色﹐我諗金色果D要 around $90 ,pirastro oliv 應該係 @@



第一次換弦﹐仲要係最幼果條 E﹐都怕扭斷佢ga, 不過慢慢扭﹐睇住調聲器﹐最後用左十數分鐘搞掂左



E 弦聲音即刻清晒﹐拉出來清脆利落﹐自信心番晒來  wakakaka (笑)﹐最緊要係 sora 冇病到

arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()