今次係第三次入鳳園 , 好少入去影蝶﹐事關冇乜適合影碟的器材
﹐支 70-200  影蝶﹐除非隻蝶好大隻﹐唔係 1.5m 最近對焦﹐真係食得蕉 la


24-85 得半 macro, 焦段太短﹐除非隻蝶食緊飯/訓緊教 
唔係都要好耐先影到張見得人 gei 相,不過之前有朋友仔想入去睇下蝶﹐咁我又入去 HEA 下啦


之前去過兩次都係亂咁行﹐冇入到保育園的﹐今次終於識入去



入到去有D攝影人話見到D乜鬼白龍 XDDDD 我睇極都睇唔到﹐有少少發雞盲
﹐好彩佢好似被人點左穴﹐最後我都影到佢



器材先決﹐只好遠打





行左一陣﹐有兩父子來影蝶﹐嘩.... 小朋友D器材好強下 wow, 爸爸用支 150-500mm, 佢望住十幾米遠 gei 樹又話發現勁野.....  我緊係望唔到啦﹐好人士爸爸指左好耐又影埋俾我睇.....


呢張我 zoom 到去 200mm la.......... 仲係 crop 左 ga,   真係一粒米咁細粒啊





影蝶好鬼有挫敗感
﹐乜鬼都影下啦





呢位蝶小姐係全日最大隻





再近D﹐佢地飛過不停﹐好鬼活躍 ga




蜜蜂都唔放過啊




又見到正野﹐佢企定定 ga




路人甲話呢隻野好毒﹐針一野好大煲﹐不過現在見到呢隻唔多正常,因為佢真係好似死左咁﹐有D人直頭對支鏡埋佢。。。。。。

正常已經丙左果位人兄啦












係唔係好近呢... 我支鏡真係同佢零距離ga, 因為我點左佢穴






呢張我幾好喜歡﹐雖則遠左D



又係佢啊﹐因為我未解佢穴﹐所以行番轉頭又影下佢
辛苦晒












係乜野花呢﹐係唔係桃花呢 @@











唔知係唔係早幾日太凍  今日都唔係太多蝶﹐好多都係同一品種﹐不過我已經行晒成個保育區




影蝶有一個技巧




就係得寸進尺啦 ﹐遠影一張﹐之後慢慢迫近﹐好彩就會影到滿意作品



離開保育區﹐行到出門口





都仲有收獲 






今日天氣都 OK啊﹐二十度左右間唔中都有D風﹐不過保育園入面就焗少少





arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(13) 人氣()