非常開心又有機會參加小提琴聚會﹐今次有成 十三個琴友啊﹐加埋小公主同小王子﹐總共十五人﹐真係難得呢﹐有份參與其中真好呢 感謝負責人的邀請同安排﹐感謝感謝






好高興認識各位琴友 大家除左拉得好聽之餘仲好 nice hehe, 我應該同晒十五個人傾過偈 ga (小王子請左我食糖啊﹐係MTR 落樓梯時同小公主有眼神交流)

開始時大家一起拉愛子在何處﹐好好聽啊
不過我太懶 冇準備.... sight reading 又唔得
﹐所以都係欣賞好啦﹐唔好搞禍大家 下次一定一定一定要準備左先去﹐就算拉得唔好聽﹐都想跟大隊合奏啊﹐因為合奏果種氣勢﹐真係非常掂 ga






之後有同琴友四個人合奏世界真細小啊﹐不過太過緊張關係﹐完全手震震啊.... 仲要係咁拉錯啊....又錯拍子 好彩琴友們好好人﹐陪拉左幾次
還左心願﹐真係失禮晒 要比心機呢﹐下次再合奏要放鬆D﹐要拉得好D
加油加油加油加油加油






之後又有琴友  canon in D 四重奏 (三個小提+一個大提)﹐佢地拉得好好聽啊 ﹐真係低音甜﹐高音準 ga

大家 hea 下﹐吹下水交流心得﹐拉下琴﹐三小時快樂時光確實難忘呢

之後我地吃過晚飯後。仲去左其中一位琴友 gei 秘密基地拉琴 tim, 果個地方又真係唔錯﹐不過後來有D路人甲見我地開大達地演奏會唔預佢﹐唔底得下﹐話左俾食蕉知﹐咁我地只好收回好拍擋﹐不過我地都吹左好耐水啊﹐真開心啊﹐期待下一次聚會 













等我介紹一下我呢個好朋友啦﹐佢終於有名la, 佢叫 Sora (そら) 係日本名來﹐解天空啊

希望呢位朋友仔可以帶我見識更多﹐就好似天空一樣咁矌闊

so ra 又係音階唱名﹐呢個名係唔係好得先


不過暫時難為佢啦﹐我要努力發揮佢天使 gei 聲音


gathering 冇拎機過去﹐只好用部老爺 610i 影﹐過相時順便抄埋早前係 SSP 影 gei 貓 mi, wakaka ﹐佢係雲吞麵老細來


arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()