又再約到朋友仔 Sui 去影相,原本諗住上年年尾影﹐因為天氣關係一再延期,

對上一次已經係 09 年二月啦

千夏 ~ 秘密之場所
http://hk.myblog.yahoo.com/dickens721/article?mid=11579

真不知可解,一到星期六日﹐天氣都係唔多好﹐不過最後我地都係 10/1 進行這次拍攝﹐雖然天氣都係一般﹐不過照影﹐比心機影﹐點都會有D 野睇 gei, 經過細心的後期同標題的構思 (茶實又係懶 XDDDD ﹐終於搞掂輯相)﹐影人像確係一D都唔易﹐由前期準備﹐攝影過程到後期﹐都需要花心機﹐咁先會有一D可以見得人 gei 作品。

呢日我地大約 1 點半左右去到大學站再轉巴士入去科學園﹐今次我同好友小仙 做攝影 c, 小仙仲係今次 gei  扼錢director (動作指導加形像設計), 而千夏就係毛豆﹐非常感謝您地傾力演出


去到先熱身一下﹐千夏好快進入狀態, 而我就好 hea 下﹐影左好多張都好唔滿意..... um..... 下刪數千張相﹐影下影下叫做好D。



呢套衫好靚﹐好襯今日gei 天氣同環境



總覺得千夏真係好有日本人氣質﹐可能係日本留過學關係呢




呢張型啊﹐剛剛見到小小藍天﹐加埋後面D噴水效果, sui 好有 MJ 風格﹐掂啊









影左一陣水池﹐我地又走左去令一邊取景








喜歡呢張眼神﹐好有自信心呢























































































arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()