夢を奏でる - 初章 - 眾樂 (6)

早排買的調音器





今堂係第六堂﹐係全個課程一半﹐上堂前約了朋友食左飯先上堂

因為遲了少少搭車過海﹐但諗住 20min 應該可以由紅隨去到灣仔吃飯地方﹐所以叫朋友幫我叫左個牛利飯...... 點知過左隨道先知奶野 ..... 好塞車啊﹐鵝脛橋塞到爆﹐個時諗住真係連飯都冇得飯﹐但朋友又幫我叫左﹐好想跳車 啊 心想跳車之際﹐又交通警經過﹐過左冇耐﹐D車開始行番..... 好彩冇跳車 jack wakakaka
, 去到快食﹐都準時回到課室﹐非常好彩。下次都係 MTR 再行遠少少好過啦

今堂都有成 6 個人有多冇上堂﹐係佢地唔過年期間唔得閒﹐定還是冇心機上 @@'''﹖



開始先溫習上堂的巴沙尼亞之歌變奏 2, 拉完之後。

就到 20 泉水﹐泥首練習曲主要係 A 弦 1﹐2﹐3指的練習曲﹐拉完阿 SIR 繼續一如以往﹐拉埋變奏曲1 and 2 之後吹水時間。


阿 SIR suggest 大家有空閒可以找其它同程度的書練習練習﹐佢又 suggest 大家拉曲時﹐要盡量用晒全支弓﹐又比喻拉得好﹐就可以令支弓變成無限長﹐這個都幾有道理呢﹐意思係想每一個音都係流暢地奏出一樣。阿 SIR 又再強調﹐右手係製造音質的重點﹐大家要好好運弓﹐要拉得直﹐就有好音色﹐呢個係必須的﹐拉得唔夠直﹐就會出現雜音﹐咁就唔夠完美呢﹐這幾個pt 非常好


之後就到 23 A 弦手指練習﹐阿SIR 叫大家都要訓練到手指每按一個位置都要一致﹐按番同一個位置﹐就好似射箭一樣﹐要射向同一個位﹐仲叫大家要記住手指要放係指板上面﹐咁就可以減少按弦時間減少偏差啦。



拉完 23 就到 24 的音階練習﹐呢個練習每一節都係得一個全音符﹐所以會拉得好慢﹐因為慢﹐所以聲音會比較細﹐要令聲音大一點﹐就要壓少少弓﹐但又唔可以大。阿 SIR又話 A B C D 呢幾個音最響最有共鳴感係 D 三手指音﹐叫大家感受下。

跟住繼續 25 , 大家拉完幾次﹐阿 SIR 自已 solo  一次﹐um........  不過我覺得拉得唔好聽﹐有痴線 (拉到其它弦﹐發出雜聲).... 同出來聲音都係怪怪地咁﹐放學後我又問下朋友﹐佢都話有同感...... 總之就係唔好聽。


拉完呢首曲﹐阿 SIR 又講講調音器﹐其實阿 SIR 應該早幾堂就要講﹐因為對初學者來講﹐係家中練習係需要用調音器幫手tune 好個琴先可以練習叻﹐唔通一個星期先找阿SIR tune 一次 咩 .......


不過原來阿 SIR 係完全唔 suggest 用 調音器﹐佢話調音器只係因應唔同 frequency 去對音﹐係唔同環境唔同溫度同濕度都會唔o 岩﹐所以唔好用﹐會學壞呢﹐佢話要聽個音去分辨....... 嘩.... 對初學者應該唔太可能冇調音機幫助下 tune 好個琴.... 這一點我就好唔同意啦﹐我就覺得 tunner 係需要的﹐不過就唔可以依賴,tune 琴時要用﹐就算用雙音去 tune, 都可以用 tunner 再較正﹐拉時手指對位﹐試按再感受每一個音﹐到大約知道位置就 off 左個 tunner 練習﹐咁其實都 ok呢。

還有兩分鐘落堂﹐以為阿 SIR 唔拉多一首﹐點知佢拿拿聲叫大家拉埋 26 搖籃歌﹐佢又提一提好多大曲都係由小曲組成﹐而少曲就係來自民搖呢。 拉完阿 SIR 提提大家下一堂會係三月頭﹐有兩個星期都係放假呢。



經過少少市場調查 wakaka 問過D琴友又上網睇下大家都意見後﹐我決定去買個 mute (弱音器)﹐如果計音色﹐全鐵製係最好的﹐SENSEI 俾我試過﹐不過會夾花個琴 gei 琴碼...... um.... 唔好掛﹐我唔想呢 X_X''''  所以買呢隻裹面係鐵外面係膠的﹐呢隻都好多人 suggest, 暫時用住先﹐日後睇下有冇好 gei mute 先算。講番呢隻 滅聲器 就係殺左人都冇人知啊﹐所以晚上夜回家又想練琴﹐用左佢﹐任你點拉﹐應該都冇人知啦 聲音應該得原聲 30%﹐E 弦會大聲D﹐不過唔加﹐夜晚拉﹐好快有人拍門



放左上去啦﹐聲音還可以﹐不過緊係冇鐵果隻咁好啦



幫阿琴 (佢已經有名﹐下個blog 話過俾大家知啦 waka )洗白白的金寶神仙水 



有一次同私人老師傾開偈﹐佢話我都好認真學呢, hehe, 洗乜講﹐一係唔學﹐一學就要比心機去學習﹐雖然唔知會去到乜野 level , 不過努力一定有成果的 同我又好 enjoy 呢樣樂器﹐冇得頂啊








君をのせて(LAPUTA)  ~~ 超かわいい!



♪☆彡(ノ゚▽゚)ノ☆彡ヘ(゚▽゚ヘ)☆彡(ノ゚▽゚)ノ☆彡ワーイ♪
arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()