第七堂

23/1

入到去﹐SENSEI TUNE 琴 又傾下偈﹐之前果個學生因為要補習關係﹐唔學呢﹐所以我可以由 30 分鐘加到 45 分鐘﹐30分鐘真係唔多夠﹐有時真係練習番D功課都去左一半時間有多。唔知可唔可以再提前少少上堂﹐早D﹐我拉完琴又可以去打埋波先回家﹐事關星期六早上 (1pm 前) 新界區 BOOK 場 係平D GA  只係 $34 (下午要 52ar, 好貴啊。。。。 )就可以 book 到網球場﹐但其它時間都貴過香港新界區。要問下 TL 先 講開 SENSEI 原來 8:00 已經係 TL 練習啦

今堂先練習番上週功課

81﹐82 (用 每分鐘 66 拍) 慢全弓 同快全弓練習﹐大致上冇問題﹐不過 SENSEI 話我一拍時係快左D﹐叫我調較一下﹐做左幾次﹐拍子都 OK﹐不過佢話要記緊跟足﹐唔係懶 了解

一拍全弓時有時會係弓尖同弓根無意中加快﹐令一拍音的大細不平均﹐SENSEI 話好多學生都有呢個問題呢﹐所以叫我多加留意﹐唔好養成壞習慣﹐因為拉出來D歌會唔好聽﹐所以要記緊 了解

83 歌曲練習 - 自徹爾尼 ﹐SENSEI 話呢個曲主要練習拍子的﹐不過拉左一行﹐感覺係悶左DD 不過有用﹐我又練習呢 呢個係今個 WEEK 功課之一。 首曲還教了

Tie 這個音樂 symbol, 係延長之前拍子的意思﹐若果前面係 2拍 Tie 1 拍 (同音階)情況下就變成 3 拍啦。

未 E 弦指法﹐ 2﹐3﹐4 指指位同 A﹐D弦一樣﹐不過一手指位就近絃枕位﹐SENSEI 叫 手指公照平時安 A﹐D一樣﹐但一手指就屈後﹐唔可以用手指公就位。盡量做到 按 A﹐D﹐G﹐E 都只係 1﹐2﹐3﹐4 指移動﹐手腕﹐手指公都唔係移動﹐咁先會按得快同準 明白﹐我會多加練習。

92 E 弦每日練習﹐今次要連弓 (slur) 四粒音﹐一弓分四節 ( even bow)

97 C 調大音階 ﹐冇問題﹐音都準﹐不過降音果 PART 要練多D﹐因為按弦唔夠快﹐特別係三隻手指同時要按準﹐我問 SENSEI, 可唔可以先用1﹐3指度左位先﹐係拉緊3指音時﹐就放埋 2 指﹐佢話冇問題﹐最緊要係用手指度左﹐音夠準

101 上週功課﹐D 弦快全弓和慢全弓練習 ﹐冇問題﹐除左第一粒音快左DD

102 A﹐E弦音階連弓練習。

115 G 調大音階 -3 圓滑奏法 

SENSEI 話之後學埋 D 大調就會多好多好聽 GEI 歌仔可以啦﹐SENSEI 問知唔知邊個音升降﹐我話沒冇問題﹐我還記得﹐佢問我係唔係之前都學過下樂理﹐我話細細果時都有學過下鋼琴﹐都有記過同鋼琴有關的樂理 (死記 XD)﹐不過沒有多大心機去學 XDDD 因為細蚊仔時期有一樣東西叫家庭遊戲機﹐佢 GEI 聲音比莫札特更優美 XDDDD aiya, 近排朗朗仔都愛上 wii gei resort ar (至叻打籃球同 bowling)..... 死火﹐日後等我學有所成﹐要引下學小提琴先﹐叻過佢媽媽 打機之餘﹐可以學下音樂 不過最緊要佢有興趣﹐不過以我係朗朗喜愛排行榜 第一位的威力 (暫時﹐喜愛排行可升可跌 XDDD) ﹐我拉得好聽﹐佢應該會跟住玩

完左堂﹐下一位學生還未來﹐我又同 SENSEI 傾下偈﹐我話有朋友都一起學又係網上面認識到D喜歡小提琴的朋友﹐ 仲 gathering 左 TIM 佢話掛唔之得你咁有心機學啦﹐hehe, 不過我越來越喜歡呢樣樂器啊 ﹐認識多D琴友確係好﹐一起拉開心好多﹐又可以交流多一點﹐進步都會快D




利害啊






arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()