close


二點幾係仁和寺等巴士回到京都站都要成粒鐘 ﹐再搭火車回大阪再轉車到大阪港口站﹐去到港口站附近都成五點啊﹐係車上見到黃昏的美景﹐真係好鬼想快D跳車啊 

一到站﹐急不及待就跑左去海遊館對出的地方吹下海風欣賞下短暫但美麗的 magic hour。看完日落就衝入去海游館﹐這個館係關西最出名的﹐不過因為遲入館就錯過了好多表演﹐真可惜呢 ﹐不過比較 海浪公園, 我覺得 海浪 正D



呢個 view 係車箱入面影ga, 若果預早一小時出來就好啦 下次要預鬆D時間會好一點




我想跳車啊﹐日落考正啊 一路睇住日落但又未到目的地果種感覺真係好慘情耶 好殘忍啊
 



到步拿拿聲 轆落去﹐要快一點去影 magic hour 
地標 - 幸福摩天輪




目的地 - 海游館﹐個設計好正啊 








今日係新月呢 



入館前拿拿聲去海邊先﹐個天好清啊﹐色彩分明﹐好彩都影番幾張﹐這幾個日本人應該係好好朋友﹐一起看日落








來張全景先﹐海遊館對出係大板海港來




買飛入場﹐其實真係幾貴下﹐成 2000 yen, 而且又得個半鐘行﹐真係唔化算﹐不過來到﹐冇理由唔入去 GA MA。


海遊館 official web site, 其實時間充俗﹐2000 yen 係值得 GA
http://www.kaiyukan.com/index.html








這隻海獺係度表演緊背泳﹐好鬼可愛啊﹐隔離D 日本人係咁話 kawaii



 好肥美 gei 海豹



海游館展示了國王企鵝、巴布亞企鵝(紳士企鵝)、跳岩企鵝等3種生息於南極大陸周邊的企鵝。國王企鵝具有好似穿著燕尾服的模樣、紳士企鵝的頭頂具有似蝴蝶結的白色花樣、而跳岩企鵝的特色是頭部具有?色的裝飾性羽毛。請來觀賞這些企鵝不同的可愛姿容。


佢地就係我最想探 gei 朋友仔啦

國王企鵝﹐比上野果D大隻好多啊



有時有D假雪係上面落下來﹐佢地好鬼 enjoy ga



型啊







我見佢蝦其它企鵝



大部份動物都信奉訓教 ﹐呢班可愛又傻更更gei 企鵝就緊係最拿手啦




太平洋斑紋海豚
不過入面太暗﹐好難影得好啊




佢最易影﹐因為佢係痴痴地 GA




呢隻係唔係石頭魚












龍蝦啊﹐有D肚餓 TIM ﹐入面真係有一隻得番果 殼 ga ..... 被D 魚魚分左屍﹐考恐怖




訓緊教 gei  鯊魚 ,不過佢好似 bear 緊我




呢舊東東就魚江果D玻璃﹐真係好厚下.....








巨型怪 蟹




除左企鵝朋友仔﹐水母館我都好想睇呢



待續
arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()