close
第四堂

(2/1)




交左學費就入去上堂﹐入到去 SENSEI 又幫我 TUNE 下個琴﹐我見佢 用和弦去 TUNE AD﹐AE﹐AD﹐DG 都係拉近指板的位﹐原來係因為係果個位﹐二條線係易D 痴線的 所以拉雙音係近指板位係易D 拉中呢 一路 tune 琴 傾開偈﹐原來上一節學生又請假沒有來﹐所以 SENSEI 又係琴室練習。

一開始拉番上個星期功課

1)  往事難忘

沒有太大問題﹐不過 SENSEI 話我二拍都係快左DD﹐要慢番D就 OK﹐ 教了 D.S. 重覆記號 , 由 (S + %)  重覆拉奏。 Fine means 完結。

34 手指獨立﹐經一個星期每日狠心加念力﹐SENSEI 話D手指開始能獨立﹐不過叫我每日都抽時間做練習﹐有助日後快歌能手指靈活按弦﹐了解

57﹐58﹐59 連弓練習 大致 OK﹐不過 SENSEI 想 58 跟拍子機再練習

教G弦 指法 與 69 附點音符練習




本週功課 58﹐63, 69﹐70
跟拍子机 一分鐘 60 拍




arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()