第三堂 (12/19)

先拉 A D 弦 小蜜蜂﹐沒有太大問題﹐不過有少少按弦問題﹐特別係拉完A 弦後 去 D 弦 3手指﹐在家練習移弦只按三手指位﹐一二指都沒有按的﹐ SENSEI 話 一二指都需要按的﹐係A弦 OR D 弦都可以﹐不過都需要按的。

搞掂左首小蜜蜂﹐就到 34 (每日練習﹐必須拉奏) 練習按 D 弦的 手指音準練習﹐不過我的二三手指真係好好感情﹐唔係太分得開﹐茶實係呢個 WEEK 多野做﹐練好首小蜜蜂﹐沒有用太多時間去練呢個。 SENSEI 叫我回家多D 練習手指分開指弦﹐可為分開呢﹐就係當二指按弦時﹐三指唔會有夾埋去的感覺呢。SENSEI 叫我記緊練歌時都要一樣﹐例如﹐二指按弦時﹐用D 念力 XDDDD 叫三指 唔好痴埋二指到 呢樣近來都掌握到

完左上星期功課就連弓 (SLUR)﹐SENSEI 先拉左一次﹐一弓兩個音﹐同弦 AND 唔同弦﹐再叫我做一次﹐呢個都唔係太大問題呢。

之後到一首好好聽的歌仔﹐叫 (51 )往事難忘 ﹐SENSEI 教我拉兩段仔﹐同教數拍子。

話咁快又 三十分鐘﹐出面學生等入來﹐係執琴時問過 SENSEI ﹐完來佢係 CWB 住﹐平日就教 CWB 個邊﹐五六先過來沙田教﹐AND SENSEI 個琴好鬼古老﹐好似打完仗咁 不過聲好靚

因為 XMAS 關係﹐下星期放假﹐所以比多少少練習



本週功課 紅書

34 繼續練習手指獨立

51
往事難忘 - 好好聽的歌仔

57﹐58﹐59
連弓 (SLUR) 練習






arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()