第二堂 (12/12)

期待的第二堂又來到﹐早早就到琴室等﹐早到了十五分鐘﹐等待時聽到琴室拉得好好聽﹐等到上堂前五分鐘望一望入面﹐原係係 SENSEI 係入面練習緊﹐佢望到到﹐就開門叫我入去﹐因為之前學生請假﹐所以佢就係入面拉歌練習下。

入到去﹐SENSEI 幫我 tune 琴﹐今次教我試下用音差先 TUNE 好 A 絃﹐之後用和絃 (拉雙音) ﹐先用拉 A D 絃﹐之後 DG 絃﹐最後就 AE 絃 SENSEI 話我個琴之前都 TUNE 得幾準﹐因為我都係用一個小型 調音機去 TUNE 的。SENSEI 話樂團都多會先 TUNE 好一個提琴﹐之後大家用和絃這個方法比對最初 TUNE 好的一個﹐咁最後大家的提琴音就會一致。

講左 TUNE 琴就到 拉回上週的練習功課﹐

8﹐9 基本上沒有太大問題﹐只係兩拍快左 D。
31 小舞曲 OK
32 浪漫曲 OK 雖然俾我拉到一D都唔浪漫

教埋移弦﹐由A去D

三十多分鐘的課好快又過左

本週功課

紅書 34 練習手指﹐要盡量做到手指獨立﹐就算佢地感情好﹐都要分開呢 咁日後快歌先會靈活的

紅書 48 小蜜蜂






只係用緊 BOOK 1﹐ BOOK 2/3 貪得意買來 LOOK LOOK﹐睇下入面D樂理野 慢慢來呢 不用急









J.S. Bach - Air on the G String
arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()