close
我要做學生啦﹐因為要上堂學新的東西 而呢樣野係好難好難自學的 其實想學好耐呢﹐從前已經喜歡  vanessa mae﹐仲買了佢好多 CD 來聽﹐真係超正﹐不過當時怕難﹐又怕嘈住家人﹐又覺得小提琴好貴﹐需知道唔識拉小提琴﹐真係會俾隔離左右同家人痛恨 ga 果種鬼叫的聲音又真係考恐怖 gei﹐冇話家人﹐自已都頂唔住啦﹐未拉得好已經被人趕出門口訓橋底都未定 ﹐ wakaka
唔做功課去了解清楚﹐就下判段﹐好明顯係一知半解啦﹐錯晒啊
茶實又係籍口 真係有心學就要想清楚﹐查清楚﹐了解清楚﹐咁就唔會半途耐廢又或者三分鐘熱度啦

其實上年五月初已經決定學呢﹐不過因為某些原因下﹐這個計劃延期到九月﹐經過個半月有多係網上面搜集資料﹐關於小提琴價錢﹐品質﹐上課地方﹐練習時間都略知一二﹐唔似以前咁羊太

其間係唔同琴行選購﹐試聽唔同琴的音色, 又問下相關知識﹐ wakaka, 雖然都係分唔到 (因為小提琴唔似鋼琴果D有大牌子跟﹐有D價錢貴但其實音色未必好﹐有D係大陸做﹐價錢合價﹐但質素可能好過歐洲琴多多聲﹐不過又要睇你識唔識揀﹐我緊係唔識啦﹐不過試下冇壞啦﹐有D人會找老師幫手﹐但我未有老師幫手﹐只好上網睇多意見﹐再自已分析﹐加埋實地考擦﹐衰極有限 )

後來係十月尾見到一間評價唔錯的小提琴 workshop 做緊特價﹐於是就上去實地考擦﹐不過我想買果個model , 小提琴好人仕哥哥仔 (點解好人仕﹐因為佢真係好nice,  願意花時間去慢慢講解﹐慢慢試俾你睇﹐總之就係 good sales la )話要等兩星期﹐唔..... 現貨最平果個型號﹐係高兩個 grade, 但望一望價錢.....嘩.... 好貴耶.....我初學唔洗買咁貴啦﹐日後學上去才買都未遲。

但又要等兩星期﹐可能還要耐一點﹐好耐咁  wow, 於是我話再諗諗﹐回家晚上又心思思﹐諗下諗下﹐都係等十日左右之 ma, 都 ok la, 呢間 workshop 最正就係日後可以  trade-in 又有成五年保養﹐咁都唔錯啊﹐不過日後我又真係唔會 trade 走果琴 lor, 咁有記念價錢﹐打死我都唔會賣走佢啦 

好﹐等就等啦﹐於是我又走上去再找好人仕 終於 ....



係十一月十二日﹐出世啦 ﹐就係佢啦 現在還未改名 (waka, 我見好多人都喜歡幫自已個小提琴﹐我又緊係唔執輸啦﹐希望快D俾到個名佢)



係影星果日還未出發就幫您影番輯相先 先來張正面



close-up 背板




好靚的 F 孔


全身相 係唔係好 model 呢



放埋支弓﹐係旁邊先 原來弓都有分輕重﹐好人仕教我分又叫我試唔同重量﹐佢話若果回家試過重量唔 ok, 換過一支俾我都冇問題啊







還有更多關於上堂同練習分享俾大家 

學琴趣事 待續
arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()