好耐冇 POST 兒甥女D相啦﹐早幾日同 ma mi 慶祝生日時﹐幫佢影番輯沙龍先﹐翹翹真係越大越精靈啊﹐眼仔大大又可愛 佢現在九個月多D 啦


做乜咁悶悶不樂 JACK
戴左頂帽好可愛啊 





舅父 :  妹妹﹐唔該望過來啦﹐我幫妳影相啊

睇下﹐知道有人影佢﹐幾開心





舅父 :  嘩﹐睇下妳人仔細細﹐乜表情咁堅定 GA




俾個可愛D gei 樣我得唔得先 





翹翹 : 舅父﹐頭先果個開心 SWEET SWEET 樣得唔得

舅父 : 直頭靚爆鏡啦






翹翹 : YEAH!!! 阿媽我得左啦




舅父 : 翹翹, 女仔面斯文D GA
翹翹: 係 GEI




翹翹 : 有D 眼訓 TIM





翹翹 : 舅父唔好影啦﹐人地打喊路啊﹐唔斯文GA




翹翹 :  ZZZZZZZzzzzzz....




翹翹 : 我要找睡寶啦





舅父 : 影多一陣先啦
翹翹 : 好啦好啦 (好專業啊, 9秒9 變臉)



翹翹: 咁得唔得 JACK
舅父 : 咁 GEI 電神﹐電暈左啦 ﹐100分得得得啊




之後印傭姐姐同 翹翹玩﹐係咁用個奶嘴引佢﹐佢好鬼開心﹐事關印傭姐姐好錫佢GA



aiyaya, miss 左 TIM



翹翹 : 姐姐﹐唔好咁啦









翹翹: 舅父影多幾張好啦﹐我都眼訓啊










翹翹 : 最後一擊





翹翹 : 教教豬 LU .....



朗朗呢幾日都病﹐冇乜心機﹐所以冇同佢影相﹐下次補數﹐朗朗都好錫妹妹GA﹐有次姐姐大聲少少話妹妹唔聽話﹐唔飲奶﹐之後朗朗就同姐姐講﹐妳唔可以咁大聲同妹妹講野GA﹐講會喊GA﹐真叻仔﹐懂得保護妹妹﹐底錫







arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(13) 人氣()