close
早排係家中提過話同朋友去金鳳据扒﹐為食的老豆聽到即刻問我幾時請佢食﹐於是上星期五晚﹐阿媽去了耍樂時﹐我就同老豆出去金鳳大餐廳﹐太子呢間真係長時間都有人係門口等位。真係好鬼利害﹐我見隔離果D食店真係冇生意GA﹐都幾慘下。。。 我地都要等成 30min 先入座﹐好彩唔水搭抬

講番金鳳﹐近排都試過幾次﹐食過 巨人T 骨﹐牛柳﹐同晒泠 覺得最正都係牛柳﹐鬆軟同有肉汁﹐正豆啊﹐不過佢杯跟餐飲品真係細杯得可憐﹐要加大先正常﹐係隔離見到有人食羊仔骨﹐好似好正﹐下次要試下先

我同老豆都係要牛柳﹐佢要7成﹐我血腥DD﹐要6成 老豆部手機影的﹐又話有 800 萬像素﹐畫質差過我部 300 萬素手機   不過手機相機都係唔好有要求

牛柳都算幾厚同大件﹐大人一定夠飽

arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()