上星期六 24/10 約了朋友去左三家村影相﹐朋友仔學左影相冇幾耐﹐所以相約影下又交流下啦
 
﹐原本諗住影唔成 GA﹐因為天文台話落雨
﹐好彩天氣還可以﹐係多左D煙霞咁 LOR﹐不過香港近年來煙霞已經與我地同在
﹐冇都幾難呢



地約左 一點係藍田MTR 坐巴士﹐點知原來果架巴士成 40分鐘先有一班GA
﹐我地 MISS 左啊﹐所以只好搭的士過去啦﹐唔水跳錶去到目的地﹐咁都好過等多40分鐘呢


今次識左三個新朋友仔﹐佢地都係初學影相呢﹐不過都好有心機去影啊﹐哈哈﹐其中一個仲係同我同一日生日 TIM ﹐超開心啊


先來張全景先﹐都有D藍天GA




三家村係位於鯉魚門入面 GA﹐所以我地落車地方基本上就係鯉魚門碼頭 ﹐所以有好多魚船呢





今日都唔算太熱﹐28度左右﹐真係比之前影得舒服好多









進入鯉魚門LA




入到鯉魚門﹐見到好多海鮮鋪頭﹐不過我掛住影貓貓﹐冇乜點影鋪頭﹐WAKAKA﹐貓貓會係令一篇先出現
今次都收獲不少啊
 

過左D 海鮮鋪頭﹐去到石灘附近﹐見到好多人係度﹐非常熱鬧



冇人GEI﹐唔通願者上釣




唔知出去做乜東東呢 














來一下六通渠先 





心願樹﹐又許番個願先



呢棵樹都幾大棵GA﹐緊係啦﹐因為滿載著各人的心願呢希望各人的心願都可以一一實現啦



幾大煙霞。。。






若果打風﹐呢度D屋都幾危險咁WOW



住在這邊又好﹐住在令一邊都好﹐若能知足﹐一樣都咁開心呢










只供裝飾﹐咁真係有人跌左落水﹐咁點算呢




去到天后宮啦








經過天后宮﹐後面還有一D奇奇怪怪GEI石﹐好多人都係度釣緊魚呢




休息左一陣回到石灘﹐開始日落﹐見到D耶穌光﹐於是我地又停係度影啦




現場睇會清楚一D﹐影出來始終都有D差別﹐唔太明顯咁
















行番出門口﹐同幾位朋友道別先﹐事關今日打完波只係食左個早餐﹐所以現在鬼死咁肚餓﹐所以要醫醫個肚先

呢兩張夜景係吃完野影GA 





晚上的鯉魚門都好靚下GA 






P.S. 唔出櫻花﹐怕悶親大家 (咪一陣Blacklist 我就敗家火(笑 ^o^) )﹐不過大家不用擔心﹐櫻花之旅我一定會出晒 GEI  冇人睇都要出啊。

轉移視線﹐係近排學的 (就好似金先生早排原本好 HIT GEI﹐但講得多都悶 GA MA﹐ 所以我又煲下曾先生)
arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(12) 人氣()