繼續上山﹐繼續尋找他鄉的故事

森林入面有好多鹿ga,佢地係呢度 gei 陀地﹐所以更有一隻係左近


穿過森林﹐都有好多小型神社呢


呢度就係二月堂啦﹐上到佢﹐可以欣賞到奈良夜景


洗洗手先﹐D水可以飲得 ga, 不過我就冇飲﹐一陣搞肚就屎火啦



上到去二月堂﹐係寺後面﹐見到正野﹐就係他鄉的故事啦



就係我日本 gei 朋友仔啦﹐係msn 識佢地ga, 佢地係兩婦夫來 ga, 叫青山婦夫﹐青山係佢地個家族性﹐唔係香港果個青山啊



幾 sweet 


傾左一陣﹐佢仲介紹埋佢對仔女比我 tm,  細妹比較怕羞 (最右手邊個位)

來張全家福先


同青山家道別後 ﹐我又四圍影下先






下面呢兩種櫻花都係第一次見呢﹐都幾靚 ga





行番過去二月堂先



上到二月堂﹐見到一位日本婆婆﹐原來都係行家﹐佢都來呢樹影下相﹐佢話想影下奈良的夜景呢﹐佢個二字拑羊仲好穩 tim, 影夜景直頭唔水腳架啊


影下影下


好快就入黑啦



不過呢個方向﹐睇唔到日落﹐黃昏都係多左D煙霞


所以唔等天黑啦﹐因為我又腳架又唔識二字拑羊馬﹐早D走﹐事關入黑呢度都冇街燈呢


回到東大寺﹐用左湖邊的短木做雲台﹐影番張先


再見啦奈良﹐再見咁多隻可愛 gei 鹿仔

まだ会いましょう!!!! 皆さん、気をつけて! (再會﹐大家都保重啦)



回到酒店附近﹐找了一間回轉 sushi 店﹐叫了十碟左右﹐味道都唔錯﹐不過食左成 2000 yen, 其實唔係太累的話﹐2000 yen 可以有更多更好選擇呢

不過話時話﹐本地人對三文魚冇乜太大興趣ga, 回轉帶上面係冇三文魚sushi ga














食飽飽後就慢慢行回酒店



D大型時裝店真係幾靚下ga  附近仲有愛瑪仕﹐姑池 tim, 不過太累﹐影左張 D屙 算數



回來酒店﹐唔知係唔係呢度太乾燥 ﹐係門口時流左D鼻血 ﹐滴左係門口tim , 拿拿聲抹左佢 ﹐咪一陣人地以為我犯左案 ﹐搞到成地血﹐咁就敗家火啦

唔理咁多﹐沖完涼上下網﹐嘆番罐熱奶茶先



全輯大相在此

http://www.fotop.net/chisato721/sakura09p10

arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()