close



シカ = 鹿
ちゃ~ん 多用於小朋友身上或可愛動物

可解叫神之使者 ~

話說在神明統治時代,位於東京東北方鹿島神宮的鹿島大明神(也就是鹿島神宮祭祀的武神「武甕槌大神」),悠悠哉哉騎著白鹿沿著東海道來到奈良春日大社,從此鹿就成了神的使者,自古以來,鹿在奈良一直被視為偉大的神鹿而備受保護,非常珍貴。古早以前,官員遇到神鹿還要下車趴在地上迎接呢!


沖左個靚涼  食埋 lunch 就準備去奈良探下D  シカちゃ~ん 啦

由大阪搭JR快速﹐大約 45min 車程就到達古都奈良啦 。不過今次又係預得太少時間 ﹐若果可以spend 到一天係奈良﹐應該可以遊晒重要地方呢。



係車上冇野做﹐又影下外面D景先



好古老 gei 火車啊



唔夠一粒鐘就到達奈良市啦





下午一樣咁好天﹐うわぁ、青いと白い雲大好きだ(≧∇≦)









興福寺 (^▽^)




去到奈良公園啦﹐見到好多鹿仔啊 ﹐係奈良公園入面大約有一千頭左右﹐佢地係奈良市gei 旅遊大使來啊





係公園影左一陣﹐就過左去一間神社﹐見到一棵好大好大滿開 gei 櫻花樹﹐真係好靚﹐感覺好軟綿綿




你地睇下﹐真係好鬼靚  ga, 現場睇時真係嘩嘩聲﹐事關我呢d大鄉里﹐真係第一次見到咁正gei 櫻花樹﹐同早幾日睇果D真係冇得比啊




好多攝影發燒友都係呢度打躉









睇下有唔少雀仔已經品嘗緊D櫻花﹐我都想食啊 









來個 wide shot,呢兩棵滿開櫻花﹐就好似粉紅色外衣一樣﹐穿係間神社上﹐真係冇得頂




又回公園影下先 ﹐睇下佢幾型




佢好似 bear 緊我 wow, 緊係啦﹐手上又冇野食﹐拎住部相機四圍影﹐搞搞陣冇幫襯









我見好多鹿D角都冇晒﹐好冇陰公﹐唔知點解呢









呢度就係東大寺﹐不過已經成五點﹐所以冇得入大佛殿﹐真失敗口﹐入面有個成 15米高 gei 大佛 ga.... 是世界三大銅製佛之中﹐唔制啊




不過寺外風景好正﹐入唔到大佛殿都唔緊要啦














上山先




佢地真係好鬼悠閒 ﹐我都想做鹿啊




睇落佢地果樣真係有D似袋鼠




arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()