close
早前同朋友慶祝生日﹐我地揀了九點至十二點時段﹐呢個時間係最平 ga, 每位 138﹐生日個位仲有八折 tim, 呢間任食日本野﹐ 價錢合理﹐服務唔錯﹐食物質素又ok wow,最正就係飲品任飲﹐飲品都好多選擇﹐其中玫瑰花茶好香好好飲ga , 三粒鐘任飲任食 wow, 一路吃﹐一路傾下偈﹐確係一個唔錯的地方啊
。我地九點去到﹐食到 11點半先停手﹐真係勁﹐今次超回本啦 ﹐wakaka



大部份串燒都有中上水準




朋友仔至愛的加洲卷



炸豆腐同炸蠔



金桔檸







燒羊扒都唔錯




燒牛舌﹐唔 un, 幾好











丸類都 ok



燒雞翼﹐好入味﹐值得番抄





我最愛的金菇肥牛﹐我KO左好多舊啊




鰻魚手卷 ﹐我冇試到﹐不過朋友話唔錯



天婦羅就一般啦﹐冇乜味,好似食粉咁




呢隻軟骨腸仔都好正




燒塞米




海鮮卷都唔錯




sashimi 都可以﹐不過我地叫左好少







雪糕味道都 good good




朋友叫的烏冬﹐不過佢話 ma ma





arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(13) 人氣()