唔好意思﹐咁耐先 update 番賞櫻之旅 要開行 tubro 出快D



終於到了第三天啦﹐這一日晚上﹐我要搭夜巴落大板啦﹐所以要拎埋行李走佬啦.



呢部就係我拎去日本 gei netbook, 細細部﹐上到網﹐幾方便
機上面果張就係今晚 10:30 搭夜巴 gei ticket la, 呢程巴士好鬼貴啊﹐因為落大板呢程冇晒平價型號gei 夜巴。回程東京就平好多﹐足足平一半啊。


今晚坐果隻係豪華巴士﹐坐位寬D﹐一行得三張椅﹐椅傾後情度又大﹐接近 60度﹐都幾好ga, 不過就要 9000 yen lor..... 我都係第一次搭成 HK700 巴士﹐等同我搭成個月巴士總數﹐wakaka



查下今日去 gei 地方先





呢度就係我住的地方啦﹐其實都好細下 ga, 個view 都一般﹐唔係望到淺草寺果邊





不過價錢成700 一晚﹐又真係貴左D呢...





再見啦 721





影多幾張先





呢度就係門口啦






今早天氣都係一般﹐天陰陰





先搭車去東京站放低大部份行李先﹐日本真好﹐個個車站都有locker




每一次離站﹐車尾方向車長都會向住個站 敬禮講 goodbye, 好鬼敬業﹐I like it 有時佢地又會手指指















Big camera, 好想入去行下﹐不過冇乜時間 入到去都係破財﹐都係咪制






準備去今早目的地﹐芝公園啦﹐這個公園正正係東京鐵塔下面









見到鐵塔啦﹐第一次去日本時都有去鐵搭﹐仲睇埋黃昏同夜境﹐不過今次又係唔夠時間上去﹐希望下次有時間上到去啦




 
シャガ(射干、著莪、学名:Iris japonica)は、アヤメ科アヤメ属多年草

http://ja.wikipedia.org/wiki/%E8%91%97%E8%8E%AA







唔知乜野花﹐不過好靚﹐應該唔係梅花掛﹐又唔似係櫻花wow 











越來越接近芝公園啦















到左門口啦﹐九點幾﹐入面已經有好多人啦





待續 ... 好快有下篇﹐請追看﹐多謝多謝
arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()