又係倉底貨時間
﹐早前﹐haha, 都已經係五個月前
﹐幾個朋友一起去了牛頭角下村﹐正所為人有我有
﹐我唔係係牛頭角長大﹐不過小時候都係屋村成長﹐所以都有共鳴呢
﹐牛頭角下村﹐其實同我細細個居住的地方白田上村都好似 ga, 又呢類型間格﹐haha, 成日想回白田影﹐諗左好耐﹐都未實行 tim



唔講咁多﹐拿拿聲去片﹐呢日十時食過早餐後就殺上去



當時已經有好多人係呢度影﹐確係會打擾到居民﹐所以我地都好低調








三月份已經好多人搬走了






以前細細會係走廊度踏單車﹐賽跑同踢波﹐總之就非常開心啦
﹐不過夜 ma ma 回家又覺得長走廊有D 嚇人﹐有時D燈閃下閃下wow, 都冇話唔驚








hehe,小朋友都好喜歡踢波啦﹐不過係走廊踢真係會踢爛人地D野 ga, 好多上香的爐呢﹐ 不過小朋友都唔理得咁多﹐玩左先算










我想公公婆婆們都好喜歡係呢個地方談天說地呢





細細個時﹐好喜歡係走廊踏單車﹐第一次學識都係走廊﹐跌下撞下最後就學懂呢





搬走的居民已經係新地方展開新生活﹐希望佢地係新地方一樣會開心愉快





細細個時喜歡跳樓梯﹐wakaka, 其實都好危險ga ﹐你又估下我跳到幾多級


















落到去樓下鋪頭﹐基本上係最多人影gei 地方 ﹐不過最好幫襯左先好影啦






小時候我都愛玩呢個搖搖咁gei 物體啊 








這個地方就快成為過去﹐不過係令一個地方又再次成長呢





影下影下落雨﹐我地去左牛下入面D茶餐廳




我叫了杯涷奶茶﹐快樂愉快的半天就是這樣呢




arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(16) 人氣()