朗朗搬左新屋﹐又話好掛住我呢個舅父 wow, 成日問我來唔來 咁緊係要去探下佢啦﹐除左朗朗﹐又可以見下堯堯 wow



新屋可以望到如心廣場ga


又可以望到青衣




見到我都唔水咁開心ga, 好似中左六合彩咁




仲陰陰咀笑




朗朗成日企唔定﹐好難影﹐不過有個計仔




就係




同佢講﹐你走來走去﹐我同妹妹影 ga la, 咁佢就好快停低




俾我影 ga la




朗朗話我有一張同妹妹 gei 合照




細妹剛同翹翹剪過頭髮﹐話日後D頭髮出得靚D wow






等我又同您兩個影張合照先



幾開心




朗朗要錫妹妹啊




翹翹又來張個人沙龍先






一睇就知翹翹幾喜歡人地同佢影相




無敵笑容







做乜 O 嘴呢




朗朗話用呢支保護妹妹 gei, 茶實佢想去海灘玩之 ma




同妹妹坐佢輛鐵馬




不過妹妹唔多 likely wow, 犯人急急腳逃離現場




食飽飯沖左涼﹐朗朗話有新遊戲同我玩,就係用骰彈散D琪啦





咁近。。。。 實你打散﹐好奸wow




不過冇所為啦




玩得累要去訓啦﹐大家晚安啦



arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(16) 人氣()