上星期五 7/8 約了朋友去西貢釣墨魚

上左船﹐準備出發la, 西貢碼頭﹐景色都好靚呢




未釣墨魚前﹐食D野先﹐因為釣唔到墨魚都唔洗餓死係隻船度呢





佢就係船主雄哥啦﹐不過雄哥話八月唔係當造﹐叫我地俾心機





到達目的地﹐好近科大 ga





今晚天色多雲﹐大煙霞﹐不過海風吹過來都好舒服呢





墨魚大戰道具






大家釣左好耐都釣唔到..... 不過大家都仍然堅持﹐終於有朋友成功釣到第一條啦




oh..... 好多人都釣到啊.... 不過我仲係食白果。。。。 好慘啊
﹐不過深明一個道理﹐只要緊持﹐戰鬥到底﹐一定可以有收成的
。。。 呵呵﹐最後都俾我釣到啦








排排坐坐




有D朋友仍在繼續努力 




有D就欣賞當前美景





有D就飲下野﹐享受海風




我就繼續努力釣第二隻﹐最後都俾我釣到全晚最大條gei墨魚, 超開心啊







睇下比其它大幾多 




wakakka




今晚收獲只係五條, 最正係呢一條﹐當時我地有三個人同時間釣到三條﹐唔知佢地係唔係一家大細呢 




今日係滿月啊



有得食啦﹐不過我釣果條太大﹐師父分開左佢啊






雄哥係船尾用網﹐網左好多墨魚啊﹐不過我都係喜歡慢慢釣的感覺







快樂時間過得特別快﹐又係時候講 byebye



arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(17) 人氣()