元旦日﹐影完日出﹐飲埋早茶﹐回家大約 10 點左右 ﹐跟住沖個涼就去左訓番教

,訓到一點左右同老豆吃飯
﹐食飽飯﹐朋友問有冇興趣影相, hehe, 咁我提議不如去影日落 la, 上一次係西九長廊見奧海地個邊影日落都不錯﹐之前問我朋友都話果度日落景都好正﹐咁我地大約 4 點就去到目的地


未到日落好時間﹐四圍影下先




有時 D 鷹都飛得幾近下







影相地點對出有好多貨船






我同朋友就係呢個石灘上面等日落﹐不過因為太多架生﹐只係石灘頭影日落



呢個位就石灘尾 la, 不過行出去就要好小心






太陽開始落山 la



日落金光令海面閃閃生光﹐好靚呢






日落時份﹐天色係恃別靚呢﹐絕對係百看不厭 








睇下幾大隻咸旦





加埋D貸船就更加靚啦











日落接近到尾聲 lu












原來未落晒﹐係有D雲遮住 ﹐又出番來






咁仲正豆








充滿希望照耀大地gei 太陽完成一天工作﹐ 盼望著美好明天的來臨















日落過後﹐大家都離開 lu






我緊係留多一陣影埋 magic hour la





飛機就來撞向月球 la 







晚霞加燈光閃閃 gei貨船實實吸引

























一月一日確係一日收獲豐富 gei 一天 


arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(21) 人氣()