close
入口 







嘩﹐好鬼多人 




開頭都好地地﹐過左一陣有D野啊﹐有陣陰風﹐ D人開始變得透明 ga





四圍都係鬼。。。。




個食Q係冇黑口黑面 ga, 好恐怖




見到一個正常D﹐不過原來.....

連外買仔都冇腳。。。。不過有D餓﹐咪問下佢有冇D正野介紹﹐跟住佢話 佢賣緊心肝脾肺腎
﹐好新鮮
﹐o岩o岩係個城個邊搞掂

幾件

我係唔係發緊夢啊
唔該 升我一巴




唔理咁多﹐死就死 la, 影完先算










影左一陣﹐連張相都變埋黑白






Jack 女朋友﹐可解同睇戲果個唔同 











現場時光時暗﹐突然見到塊面﹐突然又唔見左





佢話叫我去 B18 同佢玩 ar


















來la 來 la 下面好多野玩 ga

我唔聽
我唔聽





唔好拉我落去啊


















arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(19) 人氣()