細妹 12/7 朗朗 19/7 同我 21/7 都係 7 月生日因為細妹比較忙﹐所以我地一家人昨晚去了荃灣海港補祝呢餐生日飯﹐呢餐係 mami 請 gei, 多謝晒 ﹐海港D野都唔錯﹐幾好味 ga, 最後 515 埋單﹐食下我地食左乜







呢碟有花支片,都幾好食 ga



雜菜煲


炸嚎﹐熱氣一點﹐不過好好食



炸豆腐+唔知乜野肉



豉油雞


因為食得太多熱氣野﹐咁我地之後去荃新天地 gei 滿記食糖水

baba 吃的﹐叫紅豆涼粉



雜果椰汁西米露﹐我的至愛


mami 吃的﹐叫留連忘返


妹夫  gei 留連忘返改良版 (其實係由榴連換左芒果 ﹐妹夫勁不喜歡榴連)



細妹 gei 生磨杏仁露
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(18) 人氣()