17/6 晚影完 Kelly Love Fighters concert 後﹐呢一兩晚都執相執到好夜 昨晚太累﹐一點就去訓﹐唔知係唔係太累﹐所以發了二個夢咁多﹐今早起身就簡簡單單記下。呢二個夢都係超越現實呢 情節我就唔太記得啦﹐不過都想同大家分享吓 ﹐ keke

第一個:

呢個地方係一個好大 gei 公園來﹐唔知點解我要找晒公園上所有水機 呢日天氣不太好﹐個天黑媽媽ar, 咁我係咁找係咁找D水機﹐突然間我抬頭望到個天﹐天色 180 度轉變﹐出現藍天白雲﹐個景係超靚 超靚 ga, 不過我發覺原來我冇拎相機啊

正當我想回家拎機之際﹐個天又來一個 180度轉變﹐ 行雷加閃電... 嘩... 乜變得咁快ga,咁我咪走左入公園其中一個展覽館﹐呢個地方上蓋係逶明的。入到個館冇幾耐就落雨啦﹐不過可解D雨可以穿越D逶明玻璃呢。。。。。。 咁我又係咁跑又係咁跑想避雨﹐不過走極都出唔到去.... ... 跟住個D情節我唔記得 lu

呢個夢出現唔知係唔係因為我好想見到睛天呢


第二個:

呢個夢又係好奇怪﹐我同埋兩個朋友搭火車﹐就快到月台之際﹐有D 深啡色同綠色 jelly gei 物體出現﹐呢D好似D吸血gei 蟲﹐好鬼驚嚇。車箱越來越多﹐咁一到站﹐我地就9秒9衝左出去﹐不過突然間D蟲蟲由月台空中跌晒係我地身上... 我地係咁 fing 先fing 走晒佢地﹐超"肉酸" ar....

呢個夢可能係早幾日父親節食完飯回家途中見到地上有一隻吸血蟲 ﹐我老豆仲話佢會害人想做低佢







arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()