近排心情都不太好﹐又病病地 ﹐約了朋友去了濕地公園﹐吸下新鮮空氣﹐影下相舒發下都好


今次係第二次去呢度﹐我地係上水轉 276A, 大約 12  點先去到﹐朋友都係第一次來呢度, 今日天氣都 ok la, 比預期好好多﹐最少有太陽﹐不過藍天白雲就冇 lu .... Y_Y;; 次次都係咁, 返工就成鬼日好天﹐個天又清又靚﹐到假日就實死。。。唔係黑 mama 就霧茶茶﹐真吹漲。今日算係咁。唔講咁多﹐去片先﹐今年影出來比上年好﹐不過要再努力D, 下次再來要影後更好。


今日都好鬼熱﹐買了兩支菊花茶頂頂


濕地公園都幾靚 gei, 不過其實都好細﹐慢行唔影相﹐我諗 2hr 搞掂



















影青蜓都比較易﹐因為佢地都 like 飛番飛過都地方﹐只要等下就可以




當然唔少得濕地公園 gei 蟹仔 la




係蝶園少少失望,因為比上年少左好多品種﹐不過就影到D恃別野



呢隻野超大﹐我都影都好近﹐如果俾佢針一野真係一野 K.O.



我地影到大約 5點幾就出館(佢地5 點收﹐我地都偷左雞 :P)

之後走左上去草地﹐呢度好多人坐左係度﹐好鬼悠閒 ga




影啊影啊﹐影到六點幾日落﹐快樂時間都過後恃別快.... 不過心情都係 down down 地﹐晚上回家知道四川的事﹐個人更 down U_U;;







arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()