上星期一 324﹐復活節相約十多位朋友一起去南丫島行山加食海鮮﹐果日非常好彩﹐因為成個假期天氣都好差﹐出發前一天仲落大雨 tim ^^;; 反而咁仲好﹐個天出奇地好﹐最適合遠足。

我地 11:30 係中環集合﹐因為有狗狗 (佢叫好 mic, 6 years old)﹐所以我地有幾個人係恃別通道入去﹐11:30 船已滿﹐下班俾狗狗上船要成 12:30 所以我地偷運狗狗上 1145果班 其間有個大叔因為上唔到船﹐係咁同個職員要俾佢上船﹐話要趕返工﹐唔係就要俾人炒﹐有話要個職員負責。真係超低能﹐勁搞笑


偷運狗狗上快船﹐20min 左右就去到榕樹灣



跟住大家就係附近行下食下串燒 :P


佢叫阿 Mic (係狗女﹐6 years old, 因為主人喜唱K﹐所以叫啊 Mice, 不過Mic 好似男仔名﹐不如叫小米 or 米米 )



係大街食定串燒之後我地繼續行﹐目的地係風力站﹐中途我地係呢間



食左



豆花幾好食 Yummy

係豆花鋪附近仲有﹐真想入去打番幾板




好﹐食完透心涼 gei 豆花就繼續上山

行下行下好快就到左風力站 la ,要睇多D detail 就去呢度

www.heh.com

要睇靚相就繼續睇呢
O(≧∇≦)O













睇完我地就繼續行。。。。不過山路都係好鈄﹐我地到了這個地方﹐D影都幾正


您睇下個天幾藍﹐正到呢



好鈄  ar.... @@;;



係呢度留左一陣﹐我地又行行行。。去了呢個沙灘



由於大家都好鬼好體力﹐所以比原先行程早了完成 ^^﹔﹔


我地原定7:00 到的地方 (威記海鮮) 5:00就到了



不過唔緊要﹐反正鬼死咁肚餓﹐早D dinner 都 ok la, 我地叫了龍蝦+烏冬﹐靚靚魚(唔知乜名﹐總之好好食la), 咕咾肉﹐蝦﹐鮮魷﹐鮮貝 ﹐這個海鮮好好食 ar :)

因為掛住食都唔記得影番D美食 tim ^^;

呵呵﹐借用朋友幾張靚相一用 :P





今次呢個行程不錯呢﹐多謝 arrange呢個 event 的朋友呢

食飽我地就離開南丫﹐開心的行程要完結了 ^^






期待威廉堡遊


Full version: Please visit
http://www.fotop.net/chisato721/lamma24032008






arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()