嘻嘻﹐近排比較忙 

好耐冇 UPDATE 呢



要努力 UPDATE 番多D先 各位朋友仔晚上 /早上 好啊 





係朋友的BLOG 無意找到昔日的相片﹐好珍貴啊﹐真係感謝拍下的人呢



沙田可以話係陪伴我長大的地方 ﹐嘻嘻﹐我好喜歡這個地方﹐KAKA﹐感覺好人潔地靈GA XDDDD 不過現在越起起多樓 =_= 環境冇之前咁正﹐空氣﹐景觀都差左哦




新城市廣場﹐全香港人流最多的地方﹐平日已經多人到爆。。。。

星期六日直頭人多到嘔 =_= 真係唔想行﹐有一次約了朋友吃飯﹐星期五﹐七點左右﹐UCC 居然要等一百張檯

其它食店﹐都要等幾十張。。。 @_@ 你話係唔係痴痴地





新城市地盤﹐望到悅月村 ^^





















1984 年落成的﹐後面係連城廣場﹐即係火車站上蓋 ^^ 呵呵﹐我就係呢棟野入面學琴







細細個未搬來沙田之前﹐最記得就係呢個音樂噴泉﹐記憶中﹐一到表演﹐所有人都停下細心欣賞﹐簡單的娛樂﹐但係滿分吸引﹐睇完一次﹐期待下一次再來新城市﹐還有八百伴﹐呢個又係港人的回憶﹐小時候好喜歡吃地D 豆沙燒餅﹐間直係人間美食啊





令一個地方就係 HMV﹐哈哈﹐果時耐唔時走入去聽歌嘆泠氣﹐免費娛樂 ^^

嘻嘻﹐我仲試過慳錢﹐由家行去 新城市買 CD @@ 應該要行九個字有多 @@。。。

不過行得舒服 (果時空氣好多﹐又冇咁熱)



WAKAKA 我仲係入面買過集瘋暈 DVD TIM XDDDD 之後佢就執左啦 (笑 )



呢個位就係 我每個星期上堂必經地方﹐不過近幾個月連城又再收大執位﹐之前睇過報導﹐由火車站經過連城到新城市的地方﹐人流量係世界第二的 (好誇啊)



我愛的大會堂 & 圖書館 ^_^ 昔日的照片﹐現在都變了不少啦



以前樓上完來有個泳池的 @@



呢個真係唔知係乜東東﹐唔通係 SIR 滑梯



呢個真係冇乜印象 @@ 不過多 FUNCTION 搞﹐所以兩個池都冇晒﹐真係可惜哦



睇完新城市﹐又去睇下青龍水上樂園 ^__^







哈哈﹐我都有入過去﹐不過太細過﹐都冇乜印象 @@











呢張真係好舊﹐入面有綠田的 @@




我又復活過來 XDDDDD 會有更多 新 UPDATE﹐朋友們﹐記住要多多捧場啊

arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()