嘻嘻﹐有一段時間冇 BACKUP BLOG﹐大家都好珍惜 BLOG 文﹐回覆同BLOG 友呢﹐o岩o岩去探下朋友仔﹐發現好野﹐就分享俾大家啦﹐我還未試過GA﹐不過應該對應最新的 FIREFOX﹐基本都係果個 plugin, 不過就 新 VER FOR 新 FIREFOX ^^

大家比心機備份啦 ^^


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> From

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!Ni2_Y.OeHwLblqYUWBYUEfY-/article?mid=9260


好感謝這個分享啊

大件事!!!大件事!!!
Yahoo Blog 將會全面升級!
(老實說..都唔知係升級定降級?)

大家睇唔睇到blog上面加左個新box呢??


大家可以CLICK入去睇下相關資料..

升級已經事在必行..
雖然YAHOO BLOG聲稱會將原有的所有網誌轉到新BLOG上..
但大家都知道YAHOO BLOG的信用程度一向等於零..
以防升級既的時候會唔見左某D POST..


大家記得將個BLOG BACK UP呀!!!
----------------------------------------------------------------------------------------

由於好多BLOGGERS都詢問我如何備份..短時間內我打了以下的教學..
梁老師出馬...請各位同學留心聽書

在網上SEARCH「網誌備份」相信已經有很多教學了..
如果跟著以往的教學..相信一定會遇上相容性的問題..
即是Firefox 5.01 與 little 5.4 不相容..不能安裝等問題..
(好消息..little已經出了新版本啦...可以支援新FIREFOX!!!)

(請專重別人..請勿任意轉載 或 請使用引用...註明出處)

Step 1    下載Firefox


Step 2    安裝Firefox


Step 3    下載 little0.5.5.xpi..(註:如有新版本,請安裝新版本)..



Step 4  將little0.5.5.xpi 直接拉入firefox內(如圖)
多謝miss angiebaby™提醒:記得要開FIREFOX..然後進入自己既BLOG..才將little0.5.5.xpi 放入



Step 5    安裝完畢後,需時大約2-3秒,重啟Firefox..


Step 6   Click左上角 橙色LOGO的「Firefox」→「選項」→「附加元件列」

(只適用於沒有橙色LOGO的「Firefox」..如有橙色LOGO不必理會此STEP!)
在「Firefox」上面部份的黑色地方right click..
出現了新視窗,CLICK「附加元件列」
都唔得既話..
大家都可以CLICK檢視 > 工具列 > 附加元件列



Step 7   完成後會發現右下角出現了一個「小」字,將Firefox 拉細(如圖)

Step 12   CLICK「小」字一下..會發現它的旁邊會出現一個小小的視窗..
在視窗上RIGHT CLICK  →「移動」

Step 8   移動後會發現視窗寫上「網誌備份」..CLICK「網誌備份」

Step 9   之後會成功出現「網誌備份」的視窗(如圖)

Step 10   選擇「瀏覽」,選擇儲存路徑(註:由於檔案較大..請確保有足夠的儲存空間)
然後CLICK「備份」!

Step 11   之後應該會出現一個「下載」的視窗(如圖)..那麼你的電腦正在乖乖地替你備份了...

正個備份過程需要的時間是因應你的網誌多少來決定..
所以大家有心理準備這段時間最好不要發表網誌..以免有BUG的出現!!

(經試驗後...已升級到新版的BLOG是不能用這個方法備份的!)

終於完成了整個教學..希望幫到大家啦!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(14) 人氣()