close

以上為模擬圖片 XDDDDDDD 與真實情況有少許差別




aiya, 今晚打晚又斷線
打第一場雙打都知條線好大機會 自殺
所以都就住打﹐ 雖然又拎多支板出來﹐不過果支唔係太想用﹐當係 spare la, 點知完左場雙打﹐搓左一陣波﹐搓得勝起之下...........

條 皇子 善 FAT 的吉 線 (prince synthetic gut) 因為覺得主人太流 之下
  佢決定自殺解悅



好彩有拎多一支﹐拿拿聲換柏﹐今日出門口仲換左新的 over grip tim.....

點知﹐第一下......................

orz........................


佢又睇唔開............ 唉。。。。。 又自殺 .......... (不過呢塊板好耐冇打﹐穿得高榜數﹐可能條線已經死左九成)﹐我送左佢一程 
  斷個一刻﹐仲聽到佢發出悲鳴聲  tim =。=‘’


之後同場朋友借了佢塊板過我用﹐真係唔好意思呢﹐不過打落又唔錯﹐佢用我同一塊板﹐但就穿一條叫  Black code gei 線﹐呢隻野手感冇  善 FAT 的吉 (syn gut) 咁好﹐但勝在耐用﹐場中有朋友係開鋪頭的﹐即時俾板佢﹐佢明早可以俾到我呢 感謝感謝


呢條連穿工 140 左右 若果打到 15 場波我覺得都 OK ga la, 好過我條屎人 善 FAT 的吉﹐打左十場多D 就自尋短見 >_<


arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()