1/5 假期冇得上﹐隔了兩個 week , 又有堂上啦 la :D

8/5 (第十六堂)


tune琴前又同 sensei 吹下水﹐ sensei 話之前個小朋友係同埋爸爸一起學 ga, 咁回家後爸爸就會同小朋友一起練習 :D 現在的父母都好愛錫小朋友呢﹐咁其實都幾好GA﹐一起玩﹐小朋友會易D投入  不過 sensei 話爸爸會問小朋友係唔係好似拉到唔好聲﹐好似 mama 地 呢D打擊士氣的問題 ﹐小朋友即時扁咀 XDDDD 都係學左兩個月﹐又咁細過﹐讓佢自由發揮就可以啦.

快快 tune 好琴就開始 費華 #6 ﹐拉番功課﹐3,4 行﹐沒有太大問題﹐手指預先去到下一音都 ok, 第四行第三個bar 要注意的事情如下





基本手型都係由 scale 的按法而成﹐這些唔 common 的手型﹐初學時就見到臨時記號先會 real-time 按﹐有了基本手型﹐ 會有助音準﹐當然按得準都可以預先按定 :)

令外要注意就係手型要keep 好﹐唔好縮埋﹐記緊要保持各隻手指係按音位置﹐特別係 3 and 4 指﹐令外有時 2 指按弦﹐3指有時會夾去2 指﹐這個都要避免。

A﹐B# C ->>> A B C﹐ B 手指唔好拎起﹐要由#B sir 番回 B




今個星期功課 1. 費華 #6 4-6 行 :) 繼續練習轉弦提早按音的練習


之後到
費華 #12, 這個調第一次見 @_@''  需要降係 B,E,A 音﹐ sensei 話先要知道邊個音需要降﹐所以睇譜時要做到即時知道譜上每一個音的音名 (A﹐B﹐C﹐E﹐F﹐G) ﹐ real time 去 translate @@ 之前我記調號都係由練 scale 而得出來﹐不過 sensei 話最好係
即時做到 translate 因為往後唔同把拉﹐知道邊個音做即時translate 會 effective D :P

先 sight read 四個 bar.... 不過見到咁多個 (b) 又係第一次見呢個調﹐ 睇得慢好多 Y_Y''' sensei 話快D啊 XDDDD﹐但我第一次見呢個調之ma, 係慢DDD ga la 睇完就拉幾次﹐咁我又問下 sensei 費華12 這個曲係練D乜﹐有乜目的 :P  sensei 叫回家拉一行﹐感受下要練的目的﹐下一堂話佢知 @@'''



講完費華就回篠崎 2/3

先拉 #17 小步舞曲

sensei 叫先不用開拍子機拉一次﹐ 拉到 Fine, 沒有太大問題﹐ 係斷弓第二拍 快左DD﹐再拉多一次﹐修正番。之後開番拍子機 60 bpm, 都跟到﹐ sensei 話拍子都ok, 都跟到拍子機﹐要注意有時第三拍快左D﹐要慢番﹐咁就沒有太大問題

上一堂功課去到 Fine, 但我係家都拉好成隻 @@'' ﹔由 Fine  到D.C. 一起同 sensei 合奏﹐感覺良好 hehe 我都叫夾到 sensei。 今個星期再拉多次呢首曲, 要 full version, 不過 bpm 要 set 去 54, sensei 話我有時會拉得快﹐佢要施番慢我wakakaka, 即係要我唔好咁急﹐慢慢拉 :P 了解

#18 小步舞曲﹐ 因為係家中都有 prepare  過下﹐所以拉左一行給 sensei ﹐ 佢話都沒有太大問題﹐今個星期回家 練到 (第三行) Fine。



之後令一功課係 #22 快樂的農夫 (本本書都有的曲目) ,呢首難處在於轉線連弓多﹐ 拉兩行 @@ 哈哈﹐ sensei 問我今個 week 係唔係多左D﹐ waka
我都未開口叫就話﹐橫樹你係家都 prepare 其它歌仔 XDDDD 拉多D冇乜問題 wa  哈哈﹐好魔鬼啊﹐不過練多D都好 :D 比心機 就係啦

昨晚都沒有失眠 希望往後上堂前都訓得好啦   訓得好上堂都順利好多﹐今日冇遊雲﹐感覺良好 wa
















さくら インスト(森山直太郎)

arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()