今日上堂就好似呢位人兄咁﹐目光呆滞. 真係唔得你死



第五堂 (9/1)

這個星期沒有太多練習﹐因為臨時有朋友有飛叫埋我去睇網球比賽﹐一院三日﹐三四五都好夜回家  好彩﹐星期日﹐一同二都有練習。不過連日睇波又訓得唔夠關係﹐呢日上堂都係痴痴呆呆

tune 琴期間又同 SENSEI 閒聊﹐問開弱音器﹐SENSEI 俾左兩個我試﹐第一個係類似鐵 gei 物體﹐聲細左 兩三成左右﹐接近原聲﹐不過會夾爛琴馬﹐咁唔好啦﹐我唔想夾花琴馬啊。。。。

第二個就好似係膠同大舊好多﹐不過出來D聲好沙啞啊﹐完全唔得啊﹐有朋友話用木衣夾夾住個馬仔﹐不過家中冇木衣夾﹐遲下又試下先 


我問過 SENSEI 佢有冇試過 晚上11點過後拉琴﹐佢話都有試過﹐仲有差人按鐘 TIM SENSEI 拉得好聽都死﹐咁我呢D趕客殺人聲音實被人放氣油彈啦


63 G 弦連弓手指獨立 練習 - 係家中練習時覺得按完 G 弦﹐唔係好慣再按 A 弦﹐話了給SENSEI
知﹐佢話最好手型唔好轉得太多﹐因為日後轉把位又轉線時﹐動作太多就唔係咁好﹐咁叫我今個星期回家又繼續練這個﹐提醒手指﹐指型要排在弦上面﹐咁就可以減
少按弦時間﹐這個好重要呢﹐要多練習﹐了解

69 沒有問題

70 荒城之月﹐好好聽﹐現時拉到又覺得最好聽的一首﹐大滿足

不過今日痴痴呆呆﹐唔係太跟到拍子﹐ SENSEI 繼續幫我執拍子﹐還教我如何聽拍子機同如何入好拍子 先用心感受拍子機拍子的 speed, 數 幾個 bar ﹐就係 最後一拍前﹐準備入﹐唔好聽到達聲先入﹐因為咁就遲左呢 不過今早拉這隻歌仔﹐唔記得係休止符時停又冇換弓﹐俾 SENSEI 話鬼 事關呢堂真係遊雲中啊﹐我下堂唔會咁 GA LA SOR 啊 SENSEI

雖然係咁 SENSEI 都讚落弓有力同音準好左 SENSEI 真好﹐好識乙水人呢 我會繼續努力啊



本週功課

70  荒城之月﹐要好好跟拍子﹐唔准偷懶﹐記住要係休止符停同要換弓

72 羅馬尼亞舞曲 ﹐ SENSEI 叫我試下拉前 享下隻歌仔﹐讀一次譜﹐打下拍仔先﹐有助日後 sight reading。 SENSEI 話有呢個好習慣﹐日後就算俾一份譜叫你拉都唔會拉得太差﹐因為佢話有D學生 對熟習的歌會好好﹐因為可能係家中練習好耐﹐但一拉一D未見過的歌﹐表現差好多﹐事關係 sight reading 唔太好﹐所以引至有不佳表現。

63 繼續練習 G 弦指法。

00 下堂要精神D﹐唔係又去雲遊四海






arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()