close


寡婦阿珍向排骨哭訴:「個大力正衰人,咁就死鬼鰦……咩都無留畀我,淨係留低二億四千萬畀我!」

排骨羡慕地說:「嘩!大力對您咁好,留咁大筆遺產比您,你唔知足,仲四圍唱就唔好啦!」

寡婦阿珍回答:「嗚……梗係唔係啦!大力比我兩個億係《回憶》同《失憶》,仲有四千萬係,一《千萬要揍好個仔》,二《千萬要慳家》,三《千萬咪爛睹》,四《千萬咪改嫁》!」

感謝讀者Woodstock提供笑話,將聯絡送上《真係笑話 - 收風船長 最叻偷笑》致謝,如你有笑話,歡迎電郵給我:tailik@tailik.com 或傳真︰23757566

李力持



from

http://www.hkheadline.com/news/headline_news_detail.asp?id=52500&section_name=wtt



arrow
arrow
    全站熱搜

    森里 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()